Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadas bu program rota hesaplamada ve gps sinyali almada hepsinden super mukemmel birsey inanin kasmiyor cok guzel sadece su radarlari ayarliyamadim sitesinde girin baglayin pc den telefonunuzu hersey yeniliyor bir sey sormadan superrrr
iyi günlerde kullan canım..arkadaşlar NDrive Agent diye bir program var onu NDrive'ın sitesinden indirip pc ye kurun usb ile ya da bluetooth ile Ndrive ın sitesinden güncellemeleri indirsin..
 


e_emir

Üye
arkadaslar E-75 de code giremiyorum tuşlar işlemiyor. acil yardım lütfen...
 
zabit_ersin

zabit_ersin

Üye
Nadir Hocam; NDrive resmi sitesinde bu programın 7 günlük deneme sürümünde tr haritası mevcut. Ben sitedeki bu sürümü indirdim ve içinden tr haritasını alarak sizin vermiş olduğunuz sürümde kilidini açarak kurdum. Sonuç olarak benim bulunduğum konumda bir önceki haritaya göre daha ayrıntılı buldum. Şu anda sizin harita versiyonunuz nedir ? Bendeki Harita versiyonu TUR_BS v2.14-2009.09
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nadir Hocam; NDrive resmi sitesinde bu programın 7 günlük deneme sürümünde tr haritası mevcut. Ben sitedeki bu sürümü indirdim ve içinden tr haritasını alarak sizin vermiş olduğunuz sürümde kilidini açarak kurdum. Sonuç olarak benim bulunduğum konumda bir önceki haritaya göre daha ayrıntılı buldum. Şu anda sizin harita versiyonunuz nedir ? Bendeki Harita versiyonu TUR_BS v2.14-2009.09
aynı versiyon..
 
zabit_ersin

zabit_ersin

Üye

Hocam bu ne hız bravo valla :-) ; Yalnız sizin 1. mesajda verdiğiniz harita eski versiyon olsa gerek yoksa ben mi yanılıyorum. Daha sonra mı güncellediniz haritayı??
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hocam bu ne hız bravo valla :-) ; Yalnız sizin 1. mesajda verdiğiniz harita eski versiyon olsa gerek yoksa ben mi yanılıyorum. Daha sonra mı güncellediniz haritayı??
sağolasın hızlıyım..ilk verdiğimden beri 2.14 versiyonu..NDrive ın sitesinden de aynı sürüm diye indirememiştim..kaç telefona kurdum bir bilsen..:ehe unutmam mümkün değil..
 
zabit_ersin

zabit_ersin

Üye
sağolasın hızlıyım..ilk verdiğimden beri 2.14 versiyonu..NDrive ın sitesinden de aynı sürüm diye indirememiştim..kaç telefona kurdum bir bilsen..:ehe unutmam mümkün değil..

Eyvallah hocam; bide senden naçizane Route 66 ile ilgili bombayı patlatmanı bekliyorum. Hergün ilkönce buraya sonrada yabancı sitelere bakıyorum. Ahh bi kırılsa...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Eyvallah hocam; bide senden naçizane Route 66 ile ilgili bombayı patlatmanı bekliyorum. Hergün ilkönce buraya sonrada yabancı sitelere bakıyorum. Ahh bi kırılsa...
ah yarama tuz bastın hergün binbir umutla bakıyorum yok..ne kırılmazmış meret..
 
zabit_ersin

zabit_ersin

Üye
ah yarama tuz bastın hergün binbir umutla bakıyorum yok..ne kırılmazmış meret..

Birgün bu da kırılacak ama, baya beklicez gibi.. V3'ler gibi olacak galiba?? V5 cihazlara piyasa doyduktan sonra kırdırırlar:bann:.. Neyse hocam size iyi geceler.. Sağlıcakla kalınn..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi geceler sağolasın Allah'a emanet ol..
 

naklovy

Üye
Nadir kardeş dün akşam ndrive kurdum ve sorunsuz çalıştı 20 sn de uyduya bağlandı.akşam 8-10 defa ndrive ı çalıştırdım sorunsuz çalıştı.teli kapatıp yattım.bu sabah açtım ndrıve ı uyduya bağlanmıyor,dakikalarca geçerli bir gps sinyali bekliyor diyor.
daha önce garmin i kurmuştum ondada aynı şey olmuştu.önce problemsiz bağlandı bir gün sonra uydu aranıyor dedi birdaha bulamamıştı bende kaldırmıştım.
tahminimce teli kapatıp açınca uydu bulmak için gerekli bir program yada sistem bileşeni çalışmıyor olabilir.garmin forumlarında aynı durumda olan bir çok arkadaş var.(tel.5800 son sürüm ve sertifikasız(bu programlar için sertifika gerekmiyor ama ondan mı diye de aklıma takılmıyor değil.))
yine moralim bozuldu.bu soruna çözüm bulunmazsa route 66 da kırılsa bize navi kullanmak nasip olmayacak gibi......yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nadir kardeş dün akşam ndrive kurdum ve sorunsuz çalıştı 20 sn de uyduya bağlandı.akşam 8-10 defa ndrive ı çalıştırdım sorunsuz çalıştı.teli kapatıp yattım.bu sabah açtım ndrıve ı uyduya bağlanmıyor,dakikalarca geçerli bir gps sinyali bekliyor diyor.
daha önce garmin i kurmuştum ondada aynı şey olmuştu.önce problemsiz bağlandı bir gün sonra uydu aranıyor dedi birdaha bulamamıştı bende kaldırmıştım.
tahminimce teli kapatıp açınca uydu bulmak için gerekli bir program yada sistem bileşeni çalışmıyor olabilir.garmin forumlarında aynı durumda olan bir çok arkadaş var.(tel.5800 son sürüm ve sertifikasız(bu programlar için sertifika gerekmiyor ama ondan mı diye de aklıma takılmıyor değil.))
yine moralim bozuldu.bu soruna çözüm bulunmazsa route 66 da kırılsa bize navi kullanmak nasip olmayacak gibi......yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
ya canım niye sabırlı olamıyorsunuz ben de kullandım bu programları sizin yaşadığınız problemlerin aynısını yaşadım..eğer navi koduyla güncelleme yaptıysanız hemen bağlanıyorsunz..birde uyduların açısıda önemli..inanın bazen 3-5 dakkada bazen saniyeler de bağlanıyordu..uyduyu görme açısı çok önemli..
 
Godfather

Godfather

Üye
Bu tür programlarda bu türlü sorunlar olabiliyor :oke:
 

naklovy

Üye
üstad hızlı cevabın içn saolasın.1,5 saattir bekliyorum hala bulacak!heralda bulmayacak .zaten tel son sürüm v31..... akşam bu sürümle 20 saniyede bağlanan tel bugün 2 saatte bağlanamıyor.bu işin sürümle yada açıyla pek alakası yok gibi geldi bana.
navi kod güncellemesiyle daha erken bağlanabilir ama bu güncellemeyle geçte olsa bağlanmalı fakat bağlanmıyor. sorun telde.ne oluyorsa kapatıp açınca oluyor.şimdi ndrive kaldırıp tekrar yüklesem eminim 20 sn de yine bağlanacak taki kapatıp açıncaya kadar çünki aynnı durum garminde de vardı kaç kez kurdum kadırdım.........
 
zeyunal

zeyunal

Üye
verdigi seri numarayı giriyorum fakat harita activasyon kodunu girmeye calıştıgım zaman bazı harfleri tuşlayamadıgım icin programı aktive edemiyorum. Baska turku aktivasyon yapılabiliyor mu? Mesela Garmin gibi bit text dosyasına direk yazabilecegimiz bir yontem ya da bunun benzeri bir sekil var mı? Tesekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yok maaalesef tuşlarla yazılıyor..
 
ilhan42

ilhan42

Üye
Sagolasin Nadir kardesim,programi bugün kurdum calisiyor,ellerin dert görmesin.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan İlhancığım..:oke:
 


Üst Alt