messevim
Üye
Yeni laptop aldım, sizce nasıl ?
İkindin internet üzerinden laptopu 1586 liraya havale yaparak satın aldım. Kısmetse pazartesi kargoya verilip elime de perşembe günü geçecek. Sizce bu fiyata güzel bir tercih mi yapılmış ? Yoksa daha iyisi alınabilir miydi ? İlk defa sıfır laptop alıyorum. Örneğin batarya performansını nasıl ilk gün kü gibi yüksek tutabilirim ? hangi programları yüklemeliyim ? ve de orjinal wp8 olduğu gibi mi kalsın yoksa wp7 mi yükleyeyim ?
Laptop linki :
Laptop linki :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


