Yeni laptop aldım, sizce nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Yeni laptop aldım, sizce nasıl ?
İkindin internet üzerinden laptopu 1586 liraya havale yaparak satın aldım. Kısmetse pazartesi kargoya verilip elime de perşembe günü geçecek. Sizce bu fiyata güzel bir tercih mi yapılmış ? Yoksa daha iyisi alınabilir miydi ? İlk defa sıfır laptop alıyorum. Örneğin batarya performansını nasıl ilk gün kü gibi yüksek tutabilirim ? hangi programları yüklemeliyim ? ve de orjinal wp8 olduğu gibi mi kalsın yoksa wp7 mi yükleyeyim ?


Laptop linki :
 


Uhops

Uhops

Üye
Asus iyidir fakat ekran kartı 610m heralde. Biraz düşük bu fiyata 635m veya 645m'li bi laptop alabilirdin. Orjinal Windowsuyla kalmasın win8 pro yükle.
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Asus iyidir fakat ekran kartı 610m heralde. Biraz düşük bu fiyata 635m veya 645m'li bi laptop alabilirdin. Orjinal Windowsuyla kalmasın win8 pro yükle.

Ben ekran kartını 2 GB paylaşımsız gördüğüm için aslında buna karar kıldım . Demek ekran kartının teferruatları da varmış. Öğrenmiş olduk. Sağlık olsun. Peki yüklü olarak gelen wp8 nasıl tam sürümü değil mi ki ?
 
Uhops

Uhops

Üye
Ben ekran kartını 2 GB paylaşımsız gördüğüm için aslında buna karar kıldım . Demek ekran kartının teferruatları da varmış. Öğrenmiş olduk. Sağlık olsun. Peki yüklü olarak gelen wp8 nasıl tam sürümü değil mi ki ?

Yanında gelen windows8 single language. Bilgisayarının performansını kısıtlar win8 pro en uygunu olur.
 

Samet.25

hayirli olsun guzel cihazmis hakikaten tasarimi cok hosuma gitti donanimda yeterli bence darisi benim basima .d kurtulamadim bi benim hurdadan .dd
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
hayirli olsun guzel cihazmis hakikaten tasarimi cok hosuma gitti donanimda yeterli bence darisi benim basima .d kurtulamadim bi benim hurdadan .dd

Allah razı olsun. Doğrusu tasarım i benim de çok hoşuma gitti. O yüzden aldım diyebilirim :) deyiminle en kısa zaman da darısı senin başına :)
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Allah razı olsun. Doğrusu tasarım i benim de çok hoşuma gitti. O yüzden aldım diyebilirim :) deyiminle en kısa zaman da darısı senin başına :)

Daha önceden burada biraz araştırsaydın yada sorsaydın bize, belki daha çok yardımcı olabilirdik :)

Hayırlı olsun güle güle kullan, güzel seçim ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
mesutcinik

mesutcinik

Üye
hayırlı olsun öncelikle arkadaşların dediği gibi win8 pro candır seni kısıtlamaz o sürüm yükseltmen en iyisidir bence de :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim


Üst Alt