Yeni (Güncel Bada 2) Haberleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fullwar

fullwar

Üye
İsimde değişse artık Symbian ismi yok.
 


anselmo

Üye
sammobile samgsung un resmi sitesi değil samsungfirmware sitesinin resmi sitesi zaten bizi bu zamana kadar kandıran onlar değilmiydi nisan temmuz eylül ekim diye diye bu hallere gelen onlardı bekleyelim arkadaşlar bada 2.0 ile de pek bişey değişmiyo

aslında şu sıralar ios veya android e geçmeyi ciddi ciddi düşünüyorum
 
ceycey111

ceycey111

Üye
sammobile samgsung un resmi sitesi değil samsungfirmware sitesinin resmi sitesi zaten bizi bu zamana kadar kandıran onlar değilmiydi nisan temmuz eylül ekim diye diye bu hallere gelen onlardı bekleyelim arkadaşlar bada 2.0 ile de pek bişey değişmiyo

aslında şu sıralar ios veya android e geçmeyi ciddi ciddi düşünüyorum

geç kardeş imkanın varsa ne bekliyip durcaksın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt