Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
helppo

helppo

Üye
4.4 4 romlardan bi cacik olmaz yukleyin blekota s5 v12yi keyfinize bakın :)
Kardes v12 kullaniyorum ama 5 1 kilit ekrandaki sarj olurken yaprak kar ve kabuk resmi cikiyorya o cok hosuma gitti ne yaptiysam olmadi port yapamadim yani kilit ekran sarj efegi bulamadim portlamaya calistim sonuc - ?
 


onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Pil konusunda hepsi zayıf md4 romunda 13 14 saatte sadece %5 sarj gitti ama qs final s5 note4 bu rom ların hicbirisinde bu pil performansını göremedim ama md4 unde kendi çapında eksiklikleri var kasmalar oluyor pil konusunda cok iyi ama performans konusunda ayni seyi diyemem md4 geliştirilirse ondan baska rom kullanmam denemeni tavsiye ederim [emoji106] [emoji106]

Kardesim bekleme suresindeki sarj performansıyla rom kiyaslanmazki. benim gece %1 ya gidiyor ya gitmiyor.
 
morki05

morki05

Üye
Kardesim bekleme suresindeki sarj performansıyla rom kiyaslanmazki. benim gece %1 ya gidiyor ya gitmiyor.
Blekota nın son sürümleri aşırı şarj tüketimi var . Şu an Mr moddy MD4 kurdum ve memnunum
 
  • Beğen
Tepkiler: TahaBuyuktas
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Blekota nın son sürümleri aşırı şarj tüketimi var . Şu an Mr moddy MD4 kurdum ve memnunum
md4 dede optimizasyon sorunu var garip bir şekilde kasiyor cihaz ve ram kullanımı normalin üzerinde
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Kardes v12 kullaniyorum ama 5 1 kilit ekrandaki sarj olurken yaprak kar ve kabuk resmi cikiyorya o cok hosuma gitti ne yaptiysam olmadi port yapamadim yani kilit ekran sarj efegi bulamadim portlamaya calistim sonuc - ?
kardeşim o konu hakkinda bilgim yok xdada sorabilirsin ama
 
GreaTH

GreaTH

Üye
Her Romun Bi Kusuru Var Bosuna O kötü bu Kötü Demeyin
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve kartal2378
helppo

helppo

Üye
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve kartal2378
uzman47

uzman47

Üye
Xposed lockscreen wallpaper eklentisini yükle. Aktif et. Yukledigin eklentiye gir diledigin gibi ayarla.

Tesekkur ederim dostum. Ama o eklentiyi yukledim kilit ekran resmini bulaniklastiriyor ama seffaf yapmiyor denemedigim ayar kalmadi o modulde ama yinede tamamen transparan olmuyor. Sen yapabildin mi yaptiysan bunun yontemini yazarmisin..
Dostum soruma cevap alamadim [emoji651]
 

arslanbey66

Üye
yükledilten sonra facebook kabul etmiyor kaldırmaya zorluyor.Facebook çalışmıyor bu rom da sadece bendemi yoksa genelindemi bu hata var.
 
GreaTH

GreaTH

Üye
Bende Sorun Yok
 
Serdar reis

Serdar reis

Üye
Belokota 5.2 çıktı konuyu güncellermisiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47

ekshimtrak

Üye
Rom şarj konusunda gerçekten çok kötü. Öncesibde daha iyiydi şarj konusu fakat şuan gerçekten su gibi akıyor şarj. Ve çok üstün bir kullanım da söz konusu değil. Cm 12.1 kullanıyordum. Kasmalar ve sistem arayüz durduruldu hataları artınca değişiklik yapıp tekrar bu roma döndüm fakat gerçekten pişman oldum.
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
sarjin berbat olduğunu herkes söylüyor xda dahil.

luke rom v5 denicem bi süre sonra
 
GreaTH

GreaTH

Üye
v5.1 Den Fazla Sarj Tuketiyo Duzelene Kadar 5.1 den Ustunu Yuklemeyin
Rom şarj konusunda gerçekten çok kötü. Öncesibde daha iyiydi şarj konusu fakat şuan gerçekten su gibi akıyor şarj. Ve çok üstün bir kullanım da söz konusu değil. Cm 12.1 kullanıyordum. Kasmalar ve sistem arayüz durduruldu hataları artınca değişiklik yapıp tekrar bu roma döndüm fakat gerçekten pişman oldum.

v5.1 Yükle Sarj durumu iyi. 5.2 Suan Berbat Kullaniyorum Suan Su gibi akiyo optimize etcem diye hep batirmis xda da bile Herkes Yazmis
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani


Üst Alt