Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
uzman47

uzman47

Üye
evet.
hala kullanıyorum.
güncelleme geliyor ama güncellemiyorum.
6.5.4 sürümünden memnunum.
Dostum bende indirmek istiyorum da 7.3.1 stabil surumu cikmis ama xda da ve doktonun sitesindeki indirme linkleri calismiyor sende varsa drive ye upload edermisin...
 


nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
7.3.1 bendede yok.
yarın bir bakayım.
mega'ya yüklerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
7.3.1 bendede yok.
yarın bir bakayım.
mega'ya yüklerim.
Tamam dostum linkler calisti 7.3.1 ve gapps paketini indirdim sagolasin.

Gapps paketi boyutu 61mb seninde boylemiydi.
Klon imeilerde sorun yaparmi bu rom ayrica hangi kerneli kullaniyorsun.
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
evet.
yanlış hatırlamıyorsam toplamda 350-400mb civarı idi 6.5.4 sürümü.

kernele hiç dokunmadım. kendi kerneli ile kullanıyorum.
 
uzman47

uzman47

Üye
evet.
yanlış hatırlamıyorsam toplamda 350-400mb civarı idi 6.5.4 sürümü.

kernele hiç dokunmadım. kendi kerneli ile kullanıyorum.
Dostum rom 214mb+ gapps 61mb total 275 mb boyutu baya kucuk geldi bana orjinal kerneli hangisi klon imeilerde calisirmi acaba?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
tmm doğrudur.
saf androidin boyutu bu kadar zaten :)
yan eklentilerle boyutları gb oluyor.
klon imei de çalışır mı bilemeyeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
tmm doğrudur.
saf androidin boyutu bu kadar zaten :)
yan eklentilerle boyutları gb oluyor.
klon imei de çalışır mı bilemeyeceğim.
Dostum bende dokto 7.3.1 yukledim hat geldi sorun olusmadi.
Rom baya stabil geldi bana isinma donma vs yapmadi sindilik guzel.istedigim ozellik transparan kilit ekrani bu romda var valla sevindim buna.
Fakat bu romda ekran goruntusu nasil aliniyor??? ,bulamadim.ayrica klavyesini begenmedim ,arama ekranida biraz karisik geldi bana.ayrica ses kaydedicide yok heralde bu romda bulamadim.
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
selamlar.
romu çok beğendim bende.
6.5.4 var işte bende.

ekran görüntüdü açma kapama tuşu ve ses kısma tuşuna aynı anda basıyorsun.

klavye olarak google playden indirdim bende. böyle Ğ harfi var, o klavyeyi kullanıyorum.

arama ekranı en kolay olanı :)
son aranan ve sık arananları hep üstte tutuyor.

ses kaydediciye bende dikkat etmemişim.

edit:
baktım yok. video oynatıcının da kısayolu yok ama video açınca seçimde çıkartıyor. ben VLC medyayı kullanıyorum.

bide transparan ekran nasıl oluyor?
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye

Ornek resim boyle dostum yukarida resimdeki gibi .Nasil yapacagina gelince kilit ekrani seceneginde en altta lockscreen blur var onu aktif et bir altindaki blur efektide 0 yap :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ekshimtrak ve nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
saol başkanım.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
playstoredan yükle yeniden
root gitmiyor ;)
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
dikkat etmedim ona :)
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
teşekkürler.
güncelleme olduğuna dair arada uyarı geliyor.
kabul edersem tüm veri gider mi yoksa orjinal sürüm gibi veriyi saklar sadece güncellemeyi mi yapar?

birde weekly sürüm mü stabil sürü mü 7.3.1 olan sürüm ???
 
uzman47

uzman47

Üye
teşekkürler.
güncelleme olduğuna dair arada uyarı geliyor.
kabul edersem tüm veri gider mi yoksa orjinal sürüm gibi veriyi saklar sadece güncellemeyi mi yapar?

birde weekly sürüm mü stabil sürü mü 7.3.1 olan sürüm ???
Ota dan guncellersen zip olarak indiriyor tekrar flashlaman gerekir diye biliyorum emin degilim.7.3.1 surumu tavsiye ederim stabil surumdur.
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
uzman47

uzman47

Üye
İlk yorumların nasıl biraz olumlu olumsuz anlatırmısın?
Rom cok stabil kendi kerneliyle geliyor klon imeili cihazimda sorun olmadi hat geldi.Kesinlikle donma isinma reset atma sorunu yasamadim.pil bana gore note4 romlara gore daha uzun sure goturuyor.stabilite yonunden blekotaya gore daha iyi en azindan isinma kasma vs yok bildigin stock rom benim dusuncelerim.transparan kilit ekrani ve cift tiklama ile uyutma ozellikleri cok hos olmus kesinlikle dene tavsiye ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: revolt25, nediyelimyani ve morki05


Üst Alt