wipe yapmasak sıkıntı olmaz o zaman ?
Wipe yapmazsan rom sıkıntı çıkartabilir, 5,1'i kullanıyodum şimdi 5,2'ye geçicem ve temiz bir kurulum yapıcam yani kısacası wipe yapmanı öneririm.
5.2 final versiyonu yükleyen arkadaşlar değişiklikleri bizimle paylaşır mısınız?
OTA'da yazdığına göre;
-S Healt'la ilgili bir kaç şeyi fixlemişler.
-S Healt Aromaya eklenmiş.
-Samsung Apps ve Samsung Account güncellenmiş.
-Smart Manager Aromaya eklenmiş.
-UPSM Maneger (Ultra Güç Tassarufu) güncellenmiş.
-S6'daki hızlı iletişim paneli eklenmiş.
-Kilit ekranındaki bir şey fixlenmiş anlayamadım

-System, stabilite ve batarya kullanımı le ilgili optimizeler yapılmış.
Şu S6'daki hızlı iletişim paneli gayet kullanışlı bence kurarken seçmenizi tavsiye ederim.
Ayrıyetten pil kullanımında bi değişiklik göremedim.
Telefonu %100 sarj edip gün boyu kullanıcam %5'e geldiğinde pil durumunu buraya atarım saten farkı ozaman görürüz