meyrock
Üye
sol dokunmatik tuşunu stock rom gibi istiyorsan aroma yükleme adımlarına en son note 4 key layout u tik leme...Paylasim icin oncelikle tekrar tesekkur ediyorum.
Guzel bir rom. Fakat orjinale S3 romla karsilastirdigimda simdilik farkettigim eksiler;
- S Planlayici takvim uygulamasinda bildirim tekrarlari secenekleri yetersiz. Orjinal S3teki hafta ici hergun, her ayin ilk x gununde gibi secenekler yok. Widget secenekleri az.
- S Notprograminda ice aktar, disa aktar yok.
- Soldaki dokunmatik tusa bastigimizda menu cikmiyor, arka planda calisan, son kullandigimiz programlar cikiyor.
- Alarm widgeti cok genis, secenek kisitli.
- Genel anlamda widget ebatlari kisitli.
- Galeride dosya gizleme, gosterme yok.
- Bu aralar hatlarda mi sorun var yoksa romdan mi kaynaklaniyor bilmiyorum, arada sirada hat ve internet kesiliyor.
Simdilik farkettiklerim bunlar. Bunlar da cozulurse harika bir rom.


