Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
arkadaşlar selamlar.
face messenger'a gelen bu yeni simge nedir?
mesaj yazılan yerin orda sağ tarafta.
ortadaki yuvarlak simge.
ne işe yarıyor?

 


GreaTH

GreaTH

Üye
V5.2 Final cikti



 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47, helppo, morki05 ve 1 kişi daha
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
erken bitirmedi mi yav?
birde face'te "slll telefonum bozuldu, artık bişey yapmayacam." gibisinden bişeyler yazmıştı.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
GreaTH

GreaTH

Üye
  • Beğen
Tepkiler: helppo ve nediyelimyani
morki05

morki05

Üye
Oo 22$ yardım tokatladı zaten rom hazırdı hemen yükledi
 
  • Beğen
Tepkiler: GreaTH, helppo ve nediyelimyani

ciwano0114

Üye
5.2 final versiyonu yükleyen arkadaşlar değişiklikleri bizimle paylaşır mısınız?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
uzman47

uzman47

Üye
Arkadaslar bu rom icin note4 key layout zip varmi ?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
@uzman47
hocam basınca bişey olmuyo ki :D
sizde yok mu???
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
yaklaşık 2 aydır dokdo romun 6.5.4 olanını kullanıyorum.
güncelleme gelmedi messenger için fakat bu işaret çıktı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
Note5 edition 5.2 cikmis s6 edge ozelligi gelmis ...
 

ciwano0114

Üye
5.2 de
Saate tıklayarak ekranı kilitleme özelliği varmı ?
Yani custom settings ayarı.
Yükleyen varsa görüşlerini bekliyoruz
 

kayseri398

Üye
Güncelleme OTA üzerinden geldi ama kuramadım .
 
ucnumara

ucnumara

Üye
ota üzerinden güncelleyince telefondaki resimler/uygulamalar silinir mi ?
 
TahaBuyuktas

TahaBuyuktas

Üye
wipe yapmasak sıkıntı olmaz o zaman ?
Wipe yapmazsan rom sıkıntı çıkartabilir, 5,1'i kullanıyodum şimdi 5,2'ye geçicem ve temiz bir kurulum yapıcam yani kısacası wipe yapmanı öneririm.
5.2 final versiyonu yükleyen arkadaşlar değişiklikleri bizimle paylaşır mısınız?
OTA'da yazdığına göre;
-S Healt'la ilgili bir kaç şeyi fixlemişler.
-S Healt Aromaya eklenmiş.
-Samsung Apps ve Samsung Account güncellenmiş.
-Smart Manager Aromaya eklenmiş.
-UPSM Maneger (Ultra Güç Tassarufu) güncellenmiş.
-S6'daki hızlı iletişim paneli eklenmiş.
-Kilit ekranındaki bir şey fixlenmiş anlayamadım :D
-System, stabilite ve batarya kullanımı le ilgili optimizeler yapılmış.

Şu S6'daki hızlı iletişim paneli gayet kullanışlı bence kurarken seçmenizi tavsiye ederim.
Ayrıyetten pil kullanımında bi değişiklik göremedim.

Telefonu %100 sarj edip gün boyu kullanıcam %5'e geldiğinde pil durumunu buraya atarım saten farkı ozaman görürüz
 
  • Beğen
Tepkiler: baronsavas, kartal2378, mesut0114 ve 2 diğerleri
baronsavas

baronsavas

Üye
hızlı iletişim panelini nasıl açıyoruz
 


Üst Alt