Wipe yapmadan romu tekrar kursan sorun duzelebilir belkiarkadaslar onceden cevapsiz cagrilar oldugunda kilit ekraninda kimin aradigi yaziyordu,simdi sadece cevapsiz cagri yaziyor ve kim oldugunu kilit ekranini acip goruyoz,bunu duzeltmenin bir yolu varmi acaba
yolu var,kabloyu degistirmek,ben powerbank kullaniyorum,banamisin demiyor,dogru kablo secimi sorununu cozerBoeffla Kernel olmadan kararsiz sarj Aldirmayi Acik yapmanin yolu yokmu Kapali olunca iskence gibi yavas dolduruyo![]()
yolu var,kabloyu degistirmek,ben powerbank kullaniyorum,banamisin demiyor,dogru kablo secimi sorununu cozer

uçak modunda %50 hızlı doluyor.Boeffla Kernel olmadan kararsiz sarj Aldirmayi Acik yapmanin yolu yokmu Kapali olunca iskence gibi yavas dolduruyo![]()
Veri kaybı olmaz ama 3 gün sonra şişer. İyisi mi siz wipeleri yapınHerhangi bir wipe islemi yapmadan romu tekrar kur romu kurarken fu ll screen i secme...bu islemde herhangi bir veri kaybin olmaz...![]()
Aziz hoş geldin sen nerelerde sin özledim seni bidaha kaybolma kardaşVeri kaybı olmaz ama 3 gün sonra şişer. İyisi mi siz wipeleri yapın
Bu arada romun konusunda normal ve fu ll screen var. İstediğinizi rom kurulumundan sonra cwmden flashlayabilirsiniz
Buralardayım kardeşim vakit bulamadığımdan pek girmiyorum foruma. Ama yakında s3 kullanıcılarına çok güzel bir sürprizim olacakAziz hoş geldin sen nerelerde sin özledim seni bidaha kaybolma kardaş

Sen oyle diyorsan dogrudur azizVeri kaybı olmaz ama 3 gün sonra şişer. İyisi mi siz wipeleri yapın
Bu arada romun konusunda normal ve fu ll screen var. İstediğinizi rom kurulumundan sonra cwmden flashlayabilirsiniz
hosgeldin...Beyler Link sorunlumu varsa link alabilirmiyim![]()

Buralardayım kardeşim vakit bulamadığımdan pek girmiyorum foruma. Ama yakında s3 kullanıcılarına çok güzel bir sürprizim olacak![]()

Hizli dolmasi guzelde.. sebekeyi kestigi icin pek isimizede gelmez onemli aramalar gelebilir vs...uçak modunda %50 hızlı doluyor.
tecrübeyle sabit![]()
ŞU forum aziz sen dahi uzman burak great Kartal tekrar cosacakBuralardayım kardeşim vakit bulamadığımdan pek girmiyorum foruma. Ama yakında s3 kullanıcılarına çok güzel bir sürprizim olacak![]()
Link için TeşekkürlerLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Link bu kardeşim yalnız 5.1 olarak tekrar güncellenmiş
Yapılan Değişiklikler;
v5.1 Aroma edition (Note 5 Editon)
- Added S6 like Accuweater widget (Thanks to haikal14)
- Added Live wallpapers support to AROMA
- Added Floating messages to AROMA
- Added S6 like Lockscreen (Thanks Albe95 for PNGs)
- Fixed Toolbox
- Fixed popup window backgroung in Fullscreen Dialer
- Added Fullscreen Dialer to Aroma
- Added S Note to Aroma
Beklemedeyiz bizde![]()

ne gibi süpriz aziz kardeşimBuralardayım kardeşim vakit bulamadığımdan pek girmiyorum foruma. Ama yakında s3 kullanıcılarına çok güzel bir sürprizim olacak![]()

