Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
uzman47

uzman47

Üye
Anladim haklisin ama sebeke gelmiyor.
 


kartal2378

kartal2378

Üye
xda da arter 97 kernel konusuna girip uygun olani bir dene,o da olmazsa xda nin bu rom konusuna gir orda stock kernel var onu dene
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
arkadaslar onceden cevapsiz cagrilar oldugunda kilit ekraninda kimin aradigi yaziyordu,simdi sadece cevapsiz cagri yaziyor ve kim oldugunu kilit ekranini acip goruyoz,bunu duzeltmenin bir yolu varmi acaba
Wipe yapmadan romu tekrar kursan sorun duzelebilir belki
 
GreaTH

GreaTH

Üye
Boeffla Kernel olmadan kararsiz sarj Aldirmayi Acik yapmanin yolu yokmu Kapali olunca iskence gibi yavas dolduruyo :)
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Boeffla Kernel olmadan kararsiz sarj Aldirmayi Acik yapmanin yolu yokmu Kapali olunca iskence gibi yavas dolduruyo :)
yolu var,kabloyu degistirmek,ben powerbank kullaniyorum,banamisin demiyor,dogru kablo secimi sorununu cozer
 
GreaTH

GreaTH

Üye
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve kartal2378
kartal2378

kartal2378

Üye
boefflanin bence goturusu getirisinden daha fazla,arter97 kernelinde bu ozelligi var,yani ayar apk si,kurunca bu ozellikleri yapabiliyosun,xda da vardi galiba
 
Aziz04

Aziz04

Üye
Herhangi bir wipe islemi yapmadan romu tekrar kur romu kurarken fu ll screen i secme...bu islemde herhangi bir veri kaybin olmaz...:)
Veri kaybı olmaz ama 3 gün sonra şişer. İyisi mi siz wipeleri yapın
Bu arada romun konusunda normal ve full screen var. İstediğinizi rom kurulumundan sonra cwmden flashlayabilirsiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve helppo
helppo

helppo

Üye
Veri kaybı olmaz ama 3 gün sonra şişer. İyisi mi siz wipeleri yapın
Bu arada romun konusunda normal ve fu ll screen var. İstediğinizi rom kurulumundan sonra cwmden flashlayabilirsiniz
Aziz hoş geldin sen nerelerde sin özledim seni bidaha kaybolma kardaş
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04
GreaTH

GreaTH

Üye
Beyler bugün birden bire Internet bağlantım 2-3 Dakkada 1 kere Kapanip aciliyo Turkceli aradim Bi sorun bulamadik dedi Baska Telefonda Denedim Onda kapanmiyor Rom degistirdim Yine Ayni Sorun Sizce Neden Kaynaklaniyor Olabilir
 
Aziz04

Aziz04

Üye
Aziz hoş geldin sen nerelerde sin özledim seni bidaha kaybolma kardaş
Buralardayım kardeşim vakit bulamadığımdan pek girmiyorum foruma. Ama yakında s3 kullanıcılarına çok güzel bir sürprizim olacak :)
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo, samet236 ve uzman47
uzman47

uzman47

Üye
Veri kaybı olmaz ama 3 gün sonra şişer. İyisi mi siz wipeleri yapın
Bu arada romun konusunda normal ve fu ll screen var. İstediğinizi rom kurulumundan sonra cwmden flashlayabilirsiniz
Sen oyle diyorsan dogrudur aziz :) hosgeldin...
 
ayaztuncay

ayaztuncay

Üye
Beyler Link sorunlumu varsa link alabilirmiyim :bira:
 
samet236

samet236

Üye
Beyler Link sorunlumu varsa link alabilirmiyim :bira:


Link bu kardeşim yalnız 5.1 olarak tekrar güncellenmiş :)

Yapılan Değişiklikler;
v5.1 Aroma edition (Note 5 Editon)
- Added S6 like Accuweater widget (Thanks to haikal14)
- Added Live wallpapers support to AROMA
- Added Floating messages to AROMA
- Added S6 like Lockscreen (Thanks Albe95 for PNGs)
- Fixed Toolbox
- Fixed popup window backgroung in Fullscreen Dialer
- Added Fullscreen Dialer to Aroma
- Added S Note to Aroma


Buralardayım kardeşim vakit bulamadığımdan pek girmiyorum foruma. Ama yakında s3 kullanıcılarına çok güzel bir sürprizim olacak :)

Beklemedeyiz bizde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04
helppo

helppo

Üye
Buralardayım kardeşim vakit bulamadığımdan pek girmiyorum foruma. Ama yakında s3 kullanıcılarına çok güzel bir sürprizim olacak :)
ŞU forum aziz sen dahi uzman burak great Kartal tekrar cosacak
 
Son düzenleme:
ayaztuncay

ayaztuncay

Üye

Link bu kardeşim yalnız 5.1 olarak tekrar güncellenmiş :)

Yapılan Değişiklikler;
v5.1 Aroma edition (Note 5 Editon)
- Added S6 like Accuweater widget (Thanks to haikal14)
- Added Live wallpapers support to AROMA
- Added Floating messages to AROMA
- Added S6 like Lockscreen (Thanks Albe95 for PNGs)
- Fixed Toolbox
- Fixed popup window backgroung in Fullscreen Dialer
- Added Fullscreen Dialer to Aroma
- Added S Note to Aroma




Beklemedeyiz bizde :)
Link için Teşekkürler :D
 
  • Beğen
Tepkiler: samet236
ferhat1905123

ferhat1905123

Üye
uzman47

uzman47

Üye
Telefonu klon imeili olanlar bu romu orjinal kerneli ile kullanabiliyor mu?Kullanan varsa nasil kullaniyor bilgi verir mi ??
 


Üst Alt