Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


ömeryalçın

Üye
hayir kendi fm radio su
teşekkürler :)
Bir de ben S5 lite kullanıyorum da romu birazdan yukleyeceğim direkt yukleme yapayım mı ? yukleme öncesi yapmam gereken önerdiğiniz bişey var mı ?
Şu anda baya kasmalar var da ondan sordum
 
kartal2378

kartal2378

Üye
teşekkürler :)
Bir de ben S5 lite kullanıyorum da romu birazdan yukleyeceğim direkt yukleme yapayım mı ? yukleme öncesi yapmam gereken önerdiğiniz bişey var mı ?
Şu anda baya kasmalar var da ondan sordum
rica ederim,yukleme yaparken oncesinde tum wipeleri yap,kirulumdan sonra tekrar wipeleri yap,sonra hafiza kartindaki android klasoru ve data klasorunu sil,cihaz hafizasindaki ise herseyi sil,bu sekilde cok temiz bir kirulum yapmis olursun,ayrica kernel yukleme,note4 5.1 ile gelen kernel cok iyi ve stabil su an,ok.
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve ömeryalçın

ömeryalçın

Üye
rica ederim,yukleme yaparken oncesinde tum wipeleri yap,kirulumdan sonra tekrar wipeleri yap,sonra hafiza kartindaki android klasoru ve data klasorunu sil,cihaz hafizasindaki ise herseyi sil,bu sekilde cok temiz bir kirulum yapmis olursun,ayrica kernel yukleme,note4 5.1 ile gelen kernel cok iyi ve stabil su an,ok.
herşey tamam da tüm wipe ları yap derken o olay tam olarak nasıl oluyor WİPE DATA/FACTORY RESET olayı mı bundan başka bişey yapmam gerekiyor mu? sizi çok meşgul etmeyecekse anlatabilir misiniz
 
kartal2378

kartal2378

Üye
herşey tamam da tüm wipe ları yap derken o olay tam olarak nasıl oluyor WİPE DATA/FACTORY RESET olayı mı bundan başka bişey yapmam gerekiyor mu? sizi çok meşgul etmeyecekse anlatabilir misiniz
birde wipe cache var onuda yap,baska bisey yok
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
kartal2378

kartal2378

Üye
Bu romumu yoksa dokto romumu tavsiye edersin?Ayrica bu romun uzerinde gelen kernel ile kapali sarj yapiliyor mu?
bu romu tavsiye ederim,kapali sarj olmuyor,kernel degistorebilirsiniz ama ben tavsiye etmiyorum,deneyimlerime gore boeffla kernel tüm romlari sapittiriyor,uzak durun
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47

marnovo

Üye
arkadaşlar merhabalar romu kurdum fakat full screen dialer yapmıştım romu tekrar kurmadan normale nasıl dönüştürebilirim.ilginiz için şimdiden teşekkürler.
 
kartal2378

kartal2378

Üye
arkadaslar onceden cevapsiz cagrilar oldugunda kilit ekraninda kimin aradigi yaziyordu,simdi sadece cevapsiz cagri yaziyor ve kim oldugunu kilit ekranini acip goruyoz,bunu duzeltmenin bir yolu varmi acaba
 
uzman47

uzman47

Üye
arkadaslar onceden cevapsiz cagrilar oldugunda kilit ekraninda kimin aradigi yaziyordu,simdi sadece cevapsiz cagri yaziyor ve kim oldugunu kilit ekranini acip goruyoz,bunu duzeltmenin bir yolu varmi acaba
Arama ayarlarinda kilit ekrani bildirimleri aktif mi?Rom nasil memnunmusun hangi kerneli kullaniyorsun?
 
uzman47

uzman47

Üye
arkadaşlar merhabalar romu kurdum fakat fu ll screen dialer yapmıştım romu tekrar kurmadan normale nasıl dönüştürebilirim.ilginiz için şimdiden teşekkürler.
Herhangi bir wipe islemi yapmadan romu tekrar kur romu kurarken full screen i secme...bu islemde herhangi bir veri kaybin olmaz...:)
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Arama ayarlarinda kilit ekrani bildirimleri aktif mi?Rom nasil memnunmusun hangi kerneli kullaniyorsun?
kikit ekrabi bildirimi acik su an,romdan cok memnunum,5 gundur teli resetlemedim ve sisme yapmadi,ustundeki kernel i kullaniyorum,arter,boeffla kernel kullanmayin kullandirtmayin
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
kikit ekrabi bildirimi acik su an,romdan cok memnunum,5 gundur teli resetlemedim ve sisme yapmadi,ustundeki kernel i kullaniyorum,arter,boeffla kernel kullanmayin kullandirtmayin
Klon imei telim bu kernelle hat gelmiyor cozum V ar mi?
 
kartal2378

kartal2378

Üye


Üst Alt