Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
morki05

morki05

Üye
Şarj iki sebepten geç dolar. Birincisi usb kablosunun bozuk olmasindan kaynaklanan durumdan ötürü gelen düşük amperden kaynaklanır.
Ikincisi ise boeffla kurduysan config ayarlardan sarj akımının 460 ma olduğu yerleri 1000 e çıkar. Düzelirse kabloda sıkıntı yok demektir.

Bunu kontrol etmenin yolu ise google playden galaxy charging current uygulamasını indirerek gelen akım amperini görmektir...
Sarj icin diger romlarda sorun yok boefla kernel uymadigi için kerneli kullanıyorum bunu yaşayan sadece ben değilim Forum sitesinde de böyle şikayetler var ama çözüm bulamadım
 


uzman47

uzman47

Üye
wipe cache yapıyor.
wipe data seçeneği de mevcut.
wipe cache de veri kaybı olmuyor, cache belleği siliyor.
ben yapmadan dediğim gibi yüklüyorum.
dirty install :D
Romu direk recovery den wipe yapmadan mi flashliyorsun. Ayrica gapps flashlamaya gerek var mi?
 
uzman47

uzman47

Üye
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Romu direk recovery den wipe yapmadan mi flashliyorsun. Ayrica gapps flashlamaya gerek var mi?
aynen.
indirme işlemi bitince recovery moda geçip direk kuruyorum.
wipe falan yapmıyorum.
gapps a yeniden kurmaya gerek yok, çünkü onların üzerine kuruluyor hepsi.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
aynen.
indirme işlemi bitince recovery moda geçip direk kuruyorum.
wipe falan yapmıyorum.
gapps a yeniden kurmaya gerek yok, çünkü onların üzerine kuruluyor hepsi.
Kendi sistemi nasil otomatik yukluyor. Suan gelen uyaridan dokdo uptader den indiriyorum. Tam olarak ne yapmam gerekiyor. Otomatik yuklenince wipe cache yapiyor dedin ya uygulamalarim ve ayarlarim zarar gormucekse oyle yapmak daha saglikli olmaz mi ?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
recovery modda install var ya, oradan yüklüyorum.
wipe yapınca romu kurmadı bir keresinde, bende wipe yapmadan direk kuruyorum üstüne.
dokdo update ten indir, sonra install deyince kurmuyor. işlem bitti diyor ama sürüm değişmiyor.
o sebeple direk kuruyorum üstüne ben.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
recovery modda install var ya, oradan yüklüyorum.
wipe yapınca romu kurmadı bir keresinde, bende wipe yapmadan direk kuruyorum üstüne.
dokdo update ten indir, sonra install deyince kurmuyor. işlem bitti diyor ama sürüm değişmiyor.
o sebeple direk kuruyorum üstüne ben.
Dedigin gibi yaptim surumu yukselttim. 7.3.2 de degisiklik yok fakat dahada hizlandi ve serilesti. Heralde hiz konusunda yapilan bir guncellemeydi bu. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve morki05
morki05

morki05

Üye
Dedigin gibi yaptim surumu yukselttim. 7.3.2 de degisiklik yok fakat dahada hizlandi ve serilesti. Heralde hiz konusunda yapilan bir guncellemeydi bu. :)
Şarj olmuyor maalesef birde yetmez gibi eksiliyor
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
pildede sorun olabilir.
lixx serisi pillerde hücreler dalgalanmalara karşı dirençsizdir.
full gösterip boş olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve morki05
morki05

morki05

Üye
Ben %3 de sarja taktim 2 saat 45 dakikada fullendi. Acaba sarj aletinde bir sıkıntı olmasin dostum.
Ama olsa blekota da olur yada diğer telefon da da (diğer s3) onda da yapmazmı? Aslında çok da sevdim dönüş yapmak istemiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
morki05

morki05

Üye
Ayrıca xda forum sitesi bu sorunu yazanlar var fakat cevap veren olmamış
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
hocam benim de dolum saatini yazdım.
keza uzman47 de yazmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve morki05
morki05

morki05

Üye
Xda bununla ilgili yorumlar ve görüşler var bakalım çözüm olursa sizede bilgi veririm
 
uzman47

uzman47

Üye
Valla denedim arkadaşlar hatta pili telefoncuda doldurttum yine değişmedi [emoji30]
Son bir onerim var dostum sana. Muhtemelen boeffla kernelin kalintilariyla alakali olabilir senin bu durum. Kernel temizleyici flashlayip sonrasinda megawipe yapip romu flashlarsan duzelir gibi geliyor bana. cunku ben kernel temizleyici flashlamistim bu romu kurmadan once.
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani


Üst Alt