Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


kartal2378

kartal2378

Üye
Hangi romdasın başkan ;-)
stock romdayim ,son cikan modem OA1 kurdum,touchwiz tamamen kaldirdim,cogu samsung uygulamalarini kaldirdim,yani bayagi bir duzenleme yaptim,su an memnunum,cok hizli oldu,custom romlar maalesef stabil degil hicbiri,bundan sonra kurarsam dokdo veya resurection marshmelow kurarim,biraz daha gelistirmelerini bekliyorum,ama yinede hicbiri stock rom olamayacak,ne kadar gelisirse gelissin maalesef
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: morki05, uzman47 ve nediyelimyani
ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
Bende oe1 kullanıyorum Touchwiz yerine ne kullanıyorsun
 
kartal2378

kartal2378

Üye
stock romun tek eksigi benim icin periscope ve fifa 16 yuklenemiyor olmasi,4.4 ustu istiyor,lolipop un guzelligi olan durum cubugu seffafligi ve kilit ekraninda bildirim cubugunu asagi cekebilme ozelliklerini xposed-gravitybox ile yaptim stock 4.3 de
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
stock romdayim ,son cikan modem OE1 kurdum,touchwiz tamamen kaldirdim,cogu samsung uygulamalarini kaldirdim,yani bayagi bir duzenleme yaptim,su an memnunum,cok hizli oldu,custom romlar maalesef stabil degil hicbiri,bundan sonra kurarsam dokdo veya resurection marshmelow kurarim,biraz daha gelistirmelerini bekliyorum,ama yinede hicbiri stock rom olamayacak,ne kadar gelisirse gelissin maalesef
Stock romdayım derken 4.3 jelly bean mi kurdun? Ayrıca son çıkan oe1 modem nedir? NA8 degilmi 4.3 stock un modemi...
 
kartal2378

kartal2378

Üye
pardon OA1 olacakmis [emoji2]
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Orjinal modemi na8. Neden oa1 modem yukledin ki sebeke sorunumu oldu.
yoo hicbirsey olmadi,en son cikan buymus bunu yukledim,yani yeni cikan iyidir mantigiyla,wifi sebeke cekimini etkiliyor bu modemler bildigim kadariyla,eskiside iyiydi bu da iyi,belkide farkedemeyecegimiz kadar az bir fark vardir,ama sonucta mantiken neden hep ayni modemi kullanmiyor samsung farkli modemler cikariyor degisik zamanlarda,demekki bir gelistirme yapiliyorki yeni sürüm cikiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
uzman47

uzman47

Üye
yoo hicbirsey olmadi,en son cikan buymus bunu yukledim,yani yeni cikan iyidir mantigiyla,wifi sebeke cekimini etkiliyor bu modemler bildigim kadariyla,eskiside iyiydi bu da iyi,belkide farkedemeyecegimiz kadar az bir fark vardir,ama sonucta mantiken neden hep ayni modemi kullanmiyor samsung farkli modemler cikariyor degisik zamanlarda,demekki bir gelistirme yapiliyorki yeni sürüm cikiyor
Dostum o zaman oe1 gelistiricilerin yaptıgı patchli modem. Cunku samsungun orjinal yayınladıgı son resmi guncellemede modem na8 dir. :)
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Dostum o zaman oe1 gelistiricilerin yaptıgı patchli modem. Cunku samsungun orjinal yayınladıgı son resmi guncellemede modem na8 dir. :)


bu konuda oyle demisler dostum,ben de kurdum,butun modemler listelenmis,OA1 ocak 2015 te cikmis yazmislardi,ama simdi baktim silmisler,bi arastirmak lazim aslinda hangisi yeni acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
meyrock

meyrock

Üye
stock romun tek eksigi benim icin periscope ve fifa 16 yuklenemiyor olmasi,4.4 ustu istiyor,lolipop un guzelligi olan durum cubugu seffafligi ve kilit ekraninda bildirim cubugunu asagi cekebilme ozelliklerini xposed-gravitybox ile yaptim stock 4.3 de
Kendin yaptığın şeffaf durum çubuğunun ekran görüntüsünü atar mısın
 

abuzer0006

Üye
arkadaslar herkese günaydın dokto room yüklemiştim şimdi tekrar blekota roma dönmek istiyorum tüm wipe ları yapabiliyorum ancak megawipe yaparken şöyle bi hata veriyor;
it ıt not international version of samsung galaxy s3
yardımcı olabilecek arkadas varmı acaba
 
uzman47

uzman47

Üye
arkadaslar herkese günaydın dokto room yüklemiştim şimdi tekrar blekota roma dönmek istiyorum tüm wipe ları yapabiliyorum ancak megawipe yaparken şöyle bi hata veriyor;
it ıt not international version of samsung galaxy s3
yardımcı olabilecek arkadas varmı acaba
Kullanmış oldugun Megawipe zipi samsung s3 icin. Dokdo romda oldugun icin telefonun samsung s3 degil saf android telefonu gorundugunden bu zip uyum saglamaz dostum. Normal wipeleri yaptıktan sonra clean to ınstall new rom yap romu kur bır sıkıntı olmaz. :)
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Kullanmış oldugun Megawipe zipi samsung s3 icin. Dokdo romda oldugun icin telefonun samsung s3 degil saf android telefonu gorundugunden bu zip uyum saglamaz dostum. Normal wipeleri yaptıktan sonra clean to ınstall new rom yap romu kur bır sıkıntı olmaz. :)
ben resurrectiondan blekotaya geçerken megawipe yapıyordum sanmıyorum onla alakali olduğunu
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47


Üst Alt