uzman47
Üye
Hangi romdasın başkan ;-)tarif edersen arkadasa daha yardimci olursun,hangi dosya hangi zip falan
Hangi romdasın başkan ;-)tarif edersen arkadasa daha yardimci olursun,hangi dosya hangi zip falan
stock romdayim ,son cikan modem OA1 kurdum,touchwiz tamamen kaldirdim,cogu samsung uygulamalarini kaldirdim,yani bayagi bir duzenleme yaptim,su an memnunum,cok hizli oldu,custom romlar maalesef stabil degil hicbiri,bundan sonra kurarsam dokdo veya resurection marshmelow kurarim,biraz daha gelistirmelerini bekliyorum,ama yinede hicbiri stock rom olamayacak,ne kadar gelisirse gelissin maalesefHangi romdasın başkan ;-)
nova prime kullaniyorum,rehberde ise exdialer proBende oe1 kullanıyorum Touchwiz yerine ne kullanıyorsun
Teşekkürler arkadaşım saolnova prime kullaniyorum,rehberde ise exdialer pro
nova prime kullaniyorum,rehberde ise exdialer pro
Teşekkürler arkadaşım saol deneyeceğimnova prime kullaniyorum,rehberde ise exdialer pro
Teşekkürler arkadaşım saol deneyeceğimnova prime kullaniyorum,rehberde ise exdialer pro
Stock romdayım derken 4.3 jelly bean mi kurdun? Ayrıca son çıkan oe1 modem nedir? NA8 degilmi 4.3 stock un modemi...stock romdayim ,son cikan modem OE1 kurdum,touchwiz tamamen kaldirdim,cogu samsung uygulamalarini kaldirdim,yani bayagi bir duzenleme yaptim,su an memnunum,cok hizli oldu,custom romlar maalesef stabil degil hicbiri,bundan sonra kurarsam dokdo veya resurection marshmelow kurarim,biraz daha gelistirmelerini bekliyorum,ama yinede hicbiri stock rom olamayacak,ne kadar gelisirse gelissin maalesef
Stock romdayım derken 4.3 jelly bean mi kurdun? Ayrıca son çıkan oe1 modem nedir? NA8 degilmi 4.3 stock un modemi...
Orjinal modemi na8. Neden oa1 modem yukledin ki sebeke sorunumu oldu.pardon OA1 olacakmis [emoji2]
yoo hicbirsey olmadi,en son cikan buymus bunu yukledim,yani yeni cikan iyidir mantigiyla,wifi sebeke cekimini etkiliyor bu modemler bildigim kadariyla,eskiside iyiydi bu da iyi,belkide farkedemeyecegimiz kadar az bir fark vardir,ama sonucta mantiken neden hep ayni modemi kullanmiyor samsung farkli modemler cikariyor degisik zamanlarda,demekki bir gelistirme yapiliyorki yeni sürüm cikiyorOrjinal modemi na8. Neden oa1 modem yukledin ki sebeke sorunumu oldu.
Dostum o zaman oe1 gelistiricilerin yaptıgı patchli modem. Cunku samsungun orjinal yayınladıgı son resmi guncellemede modem na8 dir.yoo hicbirsey olmadi,en son cikan buymus bunu yukledim,yani yeni cikan iyidir mantigiyla,wifi sebeke cekimini etkiliyor bu modemler bildigim kadariyla,eskiside iyiydi bu da iyi,belkide farkedemeyecegimiz kadar az bir fark vardir,ama sonucta mantiken neden hep ayni modemi kullanmiyor samsung farkli modemler cikariyor degisik zamanlarda,demekki bir gelistirme yapiliyorki yeni sürüm cikiyor

Dostum o zaman oe1 gelistiricilerin yaptıgı patchli modem. Cunku samsungun orjinal yayınladıgı son resmi guncellemede modem na8 dir.![]()
Kendin yaptığın şeffaf durum çubuğunun ekran görüntüsünü atar mısınstock romun tek eksigi benim icin periscope ve fifa 16 yuklenemiyor olmasi,4.4 ustu istiyor,lolipop un guzelligi olan durum cubugu seffafligi ve kilit ekraninda bildirim cubugunu asagi cekebilme ozelliklerini xposed-gravitybox ile yaptim stock 4.3 de
Kullanmış oldugun Megawipe zipi samsung s3 icin. Dokdo romda oldugun icin telefonun samsung s3 degil saf android telefonu gorundugunden bu zip uyum saglamaz dostum. Normal wipeleri yaptıktan sonra clean to ınstall new rom yap romu kur bır sıkıntı olmaz.arkadaslar herkese günaydın dokto room yüklemiştim şimdi tekrar blekota roma dönmek istiyorum tüm wipe ları yapabiliyorum ancak megawipe yaparken şöyle bi hata veriyor;
it ıt not international version of samsung galaxy s3
yardımcı olabilecek arkadas varmı acaba

ben resurrectiondan blekotaya geçerken megawipe yapıyordum sanmıyorum onla alakali olduğunuKullanmış oldugun Megawipe zipi samsung s3 icin. Dokdo romda oldugun icin telefonun samsung s3 degil saf android telefonu gorundugunden bu zip uyum saglamaz dostum. Normal wipeleri yaptıktan sonra clean to ınstall new rom yap romu kur bır sıkıntı olmaz.![]()
Aklıma baska bısey gelmiyor muhtemelen bundan dolayıdır diye dusunuyorum.ben resurrectiondan blekotaya geçerken megawipe yapıyordum sanmıyorum onla alakali olduğunu
Kendin yaptığın şeffaf durum çubuğunun ekran görüntüsünü atar mısın
