Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
güncelledim.
bariz bi değişiklik yok ama birazcık hızlanmış gibi geldi.
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
güncelleme var diye uyarı geliyor.
indiriyorum.
kendi sistemini kullanırsan wipe cache yapıyor.
bende recovery modda direk install yapıyorum.
ota yok bende.
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve uzman47
uzman47

uzman47

Üye
güncelleme var diye uyarı geliyor.
indiriyorum.
kendi sistemini kullanırsan wipe cache yapıyor.
bende recovery modda direk install yapıyorum.
ota yok bende.
Wipe cache mi wipe data mi yapiyor? Wipe cache de kayip oluyor mu ki ?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
wipe cache yapıyor.
wipe data seçeneği de mevcut.
wipe cache de veri kaybı olmuyor, cache belleği siliyor.
ben yapmadan dediğim gibi yüklüyorum.
dirty install :D
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve uzman47
morki05

morki05

Üye
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
morki05

morki05

Üye
wipe cache yapıyor.
wipe data seçeneği de mevcut.
wipe cache de veri kaybı olmuyor, cache belleği siliyor.
ben yapmadan dediğim gibi yüklüyorum.
dirty install :D
Hangi kerneli kullaniyorsun? Boefla kursam nasil olur
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
boeffla kurdum resmen sapıttı telefon.
kendi üzerinde gelen kerneli kullanıyorum.
 
morki05

morki05

Üye
Son düzenleme:
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
bende usb den 4 saatte, prizden 1.5-2saatte full oluyor (denedim)

samsungun bütün hepsini sildim. :)

supersu bende de 6.5.4 kurduğumda çalışmadı.yeniden kurdum, supersu kendini güncelledi.şimdiye kadar bidaha hiç hata almadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
@morki05
6.5.4 kurunca supersu hatası almıştım dedim ya, o zaman şunu düşünmüştüm.
supersu kitkat için kullandığım sürümdü. bu rom lollipop tabanlı, yeniden kurup kendini güncelleyince lollipop için uygun hale geldi diye düşünmüştüm.
 
morki05

morki05

Üye
Samsung hesabı lazım yedekler var . Şarj geceden bu saate %50 dolmuş bunu forum da yaşayanlar var ama cevabı bulamadım. Hangi klavye kullanıyorsun?
Bunların dışında stabil görünüm ve uygulama çok güzel
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
bendeki supersu
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
klavye olarak Ğ harfli ikonlu Türkçe klavye kullanıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
morki05

morki05

Üye
Biraz şarj olsun tekrar yüklerim olmadı blekota devam
 
meyrock

meyrock

Üye
Samsung hesabı lazım yedekler var . Şarj geceden bu saate %50 dolmuş bunu forum da yaşayanlar var ama cevabı bulamadım. Hangi klavye kullanıyorsun?
Bunların dışında stabil görünüm ve uygulama çok güzel
Şarj iki sebepten geç dolar. Birincisi usb kablosunun bozuk olmasindan kaynaklanan durumdan ötürü gelen düşük amperden kaynaklanır.
Ikincisi ise boeffla kurduysan config ayarlardan sarj akımının 460 ma olduğu yerleri 1000 e çıkar. Düzelirse kabloda sıkıntı yok demektir.

Bunu kontrol etmenin yolu ise google playden galaxy charging current uygulamasını indirerek gelen akım amperini görmektir...
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
meyrock

meyrock

Üye
  • Beğen
Tepkiler: uzman47, morki05 ve nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Klavye olarak sony xperia klavyesini öneririm. Kelime tahmini de indirebilirsin bu sayede. Kaydırarak yazma özelliği de var.
teşekkürler.
nerden bulabilirim?
dokdo rom kullanıyorum. uygun mudur bu roma?
 
Emrevitus

Emrevitus

Üye
Emeğine sağlık kardeşim
 


Üst Alt