Yardım Yardım rom yükliycem yapamadım :/

Sponsorlu Bağlantılar

UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Yardım Yardım rom yükliycem yapamadım :/
yardımmmmmm
 


The Shadow

The Shadow

Üye
aaa sen bu işlere bulaşırmıydın ya :D romun ismini ve uzantısını soyle yardımcı olmaya çalışırım :)
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
cm 10.1 :D
motorola atrix için :D
 
The Shadow

The Shadow

Üye
recovery mod varmı şu an sende :)
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
böyle kalıyo :/
 
The Shadow

The Shadow

Üye
bu motorola işleri zormuş :D
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
RSD modda bekliyorum yaa :/
saragni hayalci melek nerdesinizzzz :/
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
hmm :D ilk olarak 10.1 değil başka bişey yüklenmesi gerekiyomuş hangisini yükliycem bilen biri yoh muuuuuuu :(
 
The Shadow

The Shadow

Üye
şu android surumunun 4.2.1 olduğuna eminmisin ?
 
The Shadow

The Shadow

Üye
e tabii yuklenmez o zaman :D
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
tam gaza geldim yükliycem yükliycem brick olsada yükliycem dedim yardımcı oalcak kimse yok stock roma geri dönüyorum ama yinede yardımlarınızı bekliyorum :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Rsd ile epinterin romunu yüklemeye çalışan arkadaşa bi alkış istiyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ney27


Üst Alt