sanırım hala var D:recovery mod varmı şu an sende![]()

attığım resme bakhttps://www.maxicep.com/forum/konu/...er-unlock-rom-yukleme-rehberi-derleme.781716/
burada yeterli bilgi verilmiş anlamadığın kısım neresi ki![]()
orda bi yazı çıkıyo anlamıyomyukleyecegin dosya eksik veya yanlışmış düzeltmeni istiyor sendenattığım resme bakorda bi yazı çıkıyo anlamıyom

işte değil sorunda ordayukleyecegin dosya eksik veya yanlışmış düzeltmeni istiyor senden![]()

şuan yüklü olan sürüm 2.34şu android surumunun 4.2.1 olduğuna eminmisin ?

nabcammme tabii yuklenmez o zaman![]()

O ne oluyoRsd ile epinterin romunu yüklemeye çalışan arkadaşa bi alkış istiyorum![]()

