yusuf_bey
Üye
[Yardım-Destek] Belle mi? Anna mı?
Merhaba arkadaşlar
Sizce aşağıdaki hususlara göre hangi yazılım daha etkili ve kullanışlıdır.
1) Hız
2) Performans
3) Görsellik
4) Grafik Ve Oyun Performansı
5) Sistem Optimasyonu
6) Ram Optimasyonu
7) Kullanışlılık
8) Kişiselleştirilebilme
9) Opsiyonellik
Bunlara göre sizce hangisi daha iyidir?
Not:Bu sorunun amacı yazılımlarını GÜNCELLEMEK ya da DOWNGRADE yapmak için, karar verme aşamasında arkadaşlarımıza yardımcı olmaktır.
(Başta kendim olmak üzere
Çünkü hala karar veremedim C7 Kullanıyorum ve Belle de kalsam mı Downgrade yapsam mı diye )
Sizce aşağıdaki hususlara göre hangi yazılım daha etkili ve kullanışlıdır.
1) Hız
2) Performans
3) Görsellik
4) Grafik Ve Oyun Performansı
5) Sistem Optimasyonu
6) Ram Optimasyonu
7) Kullanışlılık
8) Kişiselleştirilebilme
9) Opsiyonellik
Bunlara göre sizce hangisi daha iyidir?
Not:Bu sorunun amacı yazılımlarını GÜNCELLEMEK ya da DOWNGRADE yapmak için, karar verme aşamasında arkadaşlarımıza yardımcı olmaktır.
(Başta kendim olmak üzere
Çünkü hala karar veremedim C7 Kullanıyorum ve Belle de kalsam mı Downgrade yapsam mı diye )


