[Yardım-Destek] Belle mi? Anna mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
    Konu Sahibi
[Yardım-Destek] Belle mi? Anna mı?
Merhaba arkadaşlar

Sizce aşağıdaki hususlara göre hangi yazılım daha etkili ve kullanışlıdır.

1) Hız
2) Performans
3) Görsellik
4) Grafik Ve Oyun Performansı
5) Sistem Optimasyonu
6) Ram Optimasyonu
7) Kullanışlılık
8) Kişiselleştirilebilme
9) Opsiyonellik

Bunlara göre sizce hangisi daha iyidir?

Not:Bu sorunun amacı yazılımlarını GÜNCELLEMEK ya da DOWNGRADE yapmak için, karar verme aşamasında arkadaşlarımıza yardımcı olmaktır.

(Başta kendim olmak üzere :) Çünkü hala karar veremedim C7 Kullanıyorum ve Belle de kalsam mı Downgrade yapsam mı diye )
 


Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Tabiki Belle.Anna'lı C7'si olan arkadaşımın yanında Belle karşılaştırılamayacak kadar şık kullanışlı ve kişiselleştirilebilir.Tabi ben orjinal belle kullanıyorum çakmasında durumlar nasıldır bilemem :D
 
Febris

Febris

Üye
Belle ev ekranı çok güzel kişiden kişiye değişir tabii :)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Belle ' den sonra Anna ' mı ? Hayatının hatası sakın .
 
atakan25

atakan25

Üye
belle akar
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
    Konu Sahibi
ben şunu düşünüyorum belle gerçekten muhteşem denilecek kadar güzel ama bazen de anna yı aramıyor değilim bir iki özelliğini bellede de görmek isterdim ama malesef yapmamışlar mesala klasor içinde klasör ve kullanımındaki sadelik gibi. Ama belle şimdikik yazılım yaygınlaşıp ona daha uygun tema oyun program vs çıkana kadar biraz acayip gereksiz gibi geldi bana tabi bide şu var belle olmadan da ona uygun tema oyun filan olmayacağından saçma oldu tabi bu solediklerim :)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Hepsi belle :)
 
uribaju

uribaju

Üye
buda sorumu belle tabi
 
İncİnat

İncİnat

Üye
anna ram bakımından daha iyi çünkü daha fazla görsellik daha fazla ram yer :)
 
m542tf

m542tf

Üye
biri Anna mı dedi oda neki :kop:
 

bymodifieci

Üye
Belleden annaya çevirdim.Hız olarak Anna daha iyi tabi ki.Belle daha güzel ama güzellik bakımından.
 
LimePie

LimePie

Üye
belleyi tek geçerim :)
 
distakjo

distakjo

Üye
Hem anna hem belle kullanan birisi bu soruyu sormaz. Yukarıdaki sayılan özelliklerin çoğu telefon özelliğidir. Ama görsellik felan bellede bi harika :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt