Yandex'i Kullanan Varmı?

Sponsorlu Bağlantılar

  • 2 Ekim 2012
  • 2101 Okunma
  • 29 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. 2 Ekim 2012 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    arkadaşlar ben biraz yandex'i kullanmaya (daha doğrusu denemeye) karar verdim (hoşumada gitti açıkçası fakat tasarımı bana 2005 deki eski siteleri hatırlatıyor; bi' o konuda çalışması lazım) neyse siz kullandınızmı yandex'i? düşünceleriniz =?

    < Resmi açmak için tıklayın >


    genel olark gerçektende her şeyi buluyor gibi..
     


    Yazan: abandonware

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 2 Ekim 2012 #2

    Haydar

    Haydar

    Bi iki defa kullandım sonra hiç girmedim öyle unuttum gitti Hedef Google yine
     
  3. 2 Ekim 2012 #3

    maxirabit

    maxirabit
    Russian people:ehe
    Google'a yandaş olarak kuruldu amaçları google'ı 2. plana atmak kendilerini baş tacı olarak adlandırmaktır:)
    Sahibi rustur.
     
  4. 2 Ekim 2012 #4

    abandonware

    abandonware
    1 amaçlarını nerden biliyon?
    2 rus olamazlarmı yani?
     
  5. 2 Ekim 2012 #5

    maxirabit

    maxirabit
    Yandex daha ülkede kullanılmaya başlanmadan önce,bir toplantısı yapıldı toplantı detayındada bunlar geçti.
    Yani tutupta kulaktan dolma bir bilgi değil,araştırıp öğrenirseniz zaten bunları kendinizde bulursunuz:)

    Ekleme;
    Alman Der Spiegel dergisi küresel bir marka olmak isteyen Rus Yandex'in, Google'a açtığı rekabet savaşında ilk cephenin Türkiye olduğunu yazdı
    Alman Der Spiegel dergisi son sayısında Türkiye pazarına giren Rus arama motoru Yandex'e yer verdi. Yandex için Türkiye'nin Doğu Avrupa'dan sonra dünyada ilk girdiği ülke olduğuna yer veren dergi Google'a da rakip olacağını yazdı. Haberde Yandex'in Google'ın yüzde 20'lik pazar payını elinden almak istediği belirtilirken yeni fonksiyonun da bu hedef için hazırlandığı ifade edildi. 4 bine yakın çalışanı bulunan Rus Yandex'in merkezi Moskova'da yer alıyor.

    İKİ YILDA İKİYE KATLANDI
    Büyüme planları kapsamında Kıril alfabesi kullanan ülkelerde bulunma kuralını bozarak Türkiye'ye adım atan
    Yandex, Rusya'nın dijital bir güç olması projesinin de bir ayağı.Derginin haberinde ayrıca Rusya liderinin muhalefetin internette örgütlenmesine karşı dominant bir strateji izlediği de belirtildi. Rusya'da temmuz ayında internette sansürü kolaylaştıracak bir yasanın da çıktığını belirten dergi, şirketin çalışan sayısının iki yılda ikiye katlandığını vurguladı.
    alıntı: Sabah.
     
  6. 2 Ekim 2012 #6

    ia.phlvn

    ia.phlvn
    Bir taraftan da google açık. Karışım mı yapıyon he :ehe
     
    abandonware ve maxirabit bunu beğendi.
  7. 2 Ekim 2012 #7

    1STayTRue35

    1STayTRue35
    Yandexi bende deneme sürecinden geçirdim bi ara ve memnunum sıkıntı yok:oke:.
     
    maxirabit bunu beğendi.
  8. 2 Ekim 2012 #8

    otostopçu

    otostopçu
    tarayıcısı hızlı ama türkçe desteği yok gelirse güzel bi tarayıcı yapmışlar
     
  9. 2 Ekim 2012 #9

    abandonware

    abandonware
    benim bilgiğim türkçesi var :hmmm


    - - - Eklendi - - -

    yandexten soğutmak için yazılmış bir makaledir o herhalde :hmmm bu kadar basit bir sebebi olamaz.. hem rekabette %20 de vardır 50 de..
     
  10. 2 Ekim 2012 #10

    Rambo_FT

    Rambo_FT
    Yandex'i 4-5 gün kullandım. Arama performansı çok düşük. Bazen arattığın kelime ile çok alakası olmayan siteleri buluyor. Sinir oldum.
     
  11. 2 Ekim 2012 #11

    iyavuzoz

    iyavuzoz
    yandexi kullanıyorum ve şu ana kadar sadece 2 kez aradığım şeyi 3. Sayfada falan buldum diğer aramalarım olumlu :) çok beğeniyorum tarayıcısını da eve gidince indiricem :)
     
  12. 2 Ekim 2012 #12

    kullanıcıadları

    kullanıcıadları
    Ben şuan yandex kullanıyorum ve Google kadar ve hatta daha başarılı olduğunu söyleyebilirim.Heleki Google'ın Türkiye'yi ve Türk'leri adam yerine koymadığı zamanlarda bir ara Bing'i kullanmayı bile düşünmüştüm.Allah'tan derdimize Yandex yetişti.Amacı istediği şey olsun bize adam gibi ilgi ve muamele gösteriyorsa Google'a tercih edilmeyi hakeder.
     
    abandonware bunu beğendi.
  13. 2 Ekim 2012 #13

    fatih54102

    fatih54102
    tasarım berbat tarayıcı chromium tabanlı diyorlar.

    Bu arada veysel kardeşim saolasın vs 2012 yükledim pm deki kod doğru saol dostum.
     
    abandonware bunu beğendi.
  14. 2 Ekim 2012 #14

    abandonware

    abandonware
    :rica: kardeşim
     
  15. 2 Ekim 2012 #15

    phasan

    phasan
    Yandex harita
     
  16. 2 Ekim 2012 #16

    iyavuzoz

    iyavuzoz
    önemli olan işlevi tasarımı boşverin
     
  17. 3 Ekim 2012 #17

    1STayTRue35

    1STayTRue35
    :oke:
     
  18. 3 Ekim 2012 #18

    aleranol

    aleranol
    ben de denedim ve 20-25 arammın 20den fazlası ilk sayfadaydı bence başarılı. Hele ki googlenin androidle büyüdüğü ve bizi adam yerine koymadığını düşünürsek çok iyibir arama motoru.
     
  19. 3 Ekim 2012 #19

    Gokcenyrc

    Gokcenyrc
    Pek fazla beğenmediğim için kullanmıyorum.
     
  20. 3 Ekim 2012 #20

    Cezzbedici3

    Cezzbedici3
    Google forever..

     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
21/08/2019 - 20:48