Tavsiye Xperia Z3 yaşadığım sorun

Sponsorlu Bağlantılar

StatTrak

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Z3 yaşadığım sorun
Merhaba eyü akşamlar arkadaşlar ben şubatın başında media markttan sony xperia z3 almıştım büyük bir hevesle ilk 1-2 hafta sorunsuz kullanırken daha sonra kasa açıklığı olduğunu ve akabinde de cihazı sallayınca sanki içinde parçalanmış bir madde var gibi ses geldiğini farkettim ve aldıktan 17 gün sonra cihazı mağazaya yolladım ve teslim kağıdına da cihaz değişimi isteniyor demiştim, herneyse 20 iş gününü geçti biliyorsunuz 20 günü geçince yasal yollara başvurabiliyorsunuz neyse 5-6 gün daha bekledim ve cihaz geldi değişim yapmışlar ancak bu seferde sim kartı görmüyordu ve ışık sızması vardı. Cihazı teslim aldığım akşam bayağı bir sinirlendim adamlara saydırdım sağlam neyse ertesi gün yani dün tekrar öğlen saatlerinde servise verdim serviste arvato teleservice diye bir firma acaba bu seferde bozuk cihaz yollarlarmı yada para iadesi hakkına sahip miyim ?
 


Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Paranı geri alma hakkına sahipsin.
 
Luck Star

Luck Star

Üye
geçmiş olsun öncelikle , galiba 3 kez sorun yaşayınca para iadesi alınıyordu , alamazsan da tüketici hakem heyetine başvurabilirsin.

Böyle şikayetleri görüyoruz sony pişmanlıktır diyoruz , adamlar ondan sonra şans diyorlar. Böyle şans mı olur :(
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid ve StatTrak
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
geçmiş olsun öncelikle , galiba 3 kez sorun yaşayınca para iadesi alınıyordu , alamazsan da tüketici hakem heyetine başvurabilirsin.

Böyle şikayetleri görüyoruz sony pişmanlıktır diyoruz , adamlar ondan sonra şans diyorlar. Böyle şans mı olur :(
20 iş gününü geçirdiklerinde para alma hakkına sahip olunuyor diye biliyordum ben.
 

StatTrak

Üye
    Konu Sahibi
geçmiş olsun öncelikle , galiba 3 kez sorun yaşayınca para iadesi alınıyordu , alamazsan da tüketici hakem heyetine başvurabilirsin.

Böyle şikayetleri görüyoruz sony pişmanlıktır diyoruz , adamlar ondan sonra şans diyorlar. Böyle şans mı olur :(

başkan önceden z1 kullanıyodun ama sen de :) haklısın bir yerde şimdi bu 2inci olacak eğer yine bir sorun çıkarsa 2300 cepte. Apple'dan şaşmayacaksın adamlar bizzat kendileri diyor benim kabahatim batmakta olan firmayı ayağa kaldırmak için yardım ediyorum
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
başkan önceden z1 kullanıyodun ama sen de :) haklısın bir yerde şimdi bu 2inci olacak eğer yine bir sorun çıkarsa 2300 cepte. Apple'dan şaşmayacaksın adamlar bizzat kendileri diyor benim kabahatim batmakta olan firmayı ayağa kaldırmak için yardım ediyorum
Sony batmaz be :ehe
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Para var piyasa da doğru düzgün telefon yok haklısın yine beğenmediğimiz Apple ' a kalıyoruz. Note 4 - z3 - z2 ısınmaydı kasa açığıydı derken hep sorunlu . Şuan telefon almaya gitsem ne alacağımı bilmiyorum , dua ediyim de G2'm bozulmasın, dertsiz tasasız götürüyor beni valla ...
Sony kendi açıklama yaptı , fazla rekabet olan alanlardan çekileceğiz diye.
Laptoptan çekti Vaio'yu sıra Xperia da ...
Hele bi Z4 çıksında belli olur herşey tek umudum Z4 :ehe

z - z1 -z2 -z3 derken benzer kasa benzer özellikte telefon çıkardı , Z4 öyle bişe olmalı ki önceki sorunları unutturmalı . O da fiyasko çıkarsa o zaman batar işte.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 1145465
0MG90

0MG90

Üye
Dava açın anında para iadesi gelir
Bu arada Sony sadece telefon üretmiyor. Ayrıca Sony Mobile satılmayacak, kapanmayacak. Adamlar açıklama yaptı hala batacakta falanda filanda konuşun.
 

burakicyar

Üye
Öncekiler geçmiş olsun kardeşim, şunu belirteyim Sony fanboy filan değilim. Sony pişmanlıktır demişsiniz ben buna katılmıyorum. Z2 almadan önce iphone 4s e sahiptim ve ios 7 ile resmen telefon çöp olmuştu, Z2 alalı neredeyse 7 ay oldu herhangi bir problem ile karşılaşmadım ve abartılacak kadar ısı seviyesine ulaşmadı. Eğer mükemmel Android deneyimi yaşamak istiyorsanız markaları bir kenara bırakıp doğrudan Nexus cihazlara yönelin. Apple şu yönden çok iyi, her telefonun sistemi ayrı yazılıyor, android de ise ortak taban baz alınıyor, oynanıyor ve bu yüzden stabikite sorunları ortaya çıkıyor. Her neyse çok uzun konuştum, yanlışım.varsa düzeltin
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Öncekiler geçmiş olsun kardeşim, şunu belirteyim Sony fanboy filan değilim. Sony pişmanlıktır demişsiniz ben buna katılmıyorum. Z2 almadan önce iphone 4s e sahiptim ve ios 7 ile resmen telefon çöp olmuştu, Z2 alalı neredeyse 7 ay oldu herhangi bir problem ile karşılaşmadım ve abartılacak kadar ısı seviyesine ulaşmadı. Eğer mükemmel Android deneyimi yaşamak istiyorsanız markaları bir kenara bırakıp doğrudan Nexus cihazlara yönelin. Apple şu yönden çok iyi, her telefonun sistemi ayrı yazılıyor, android de ise ortak taban baz alınıyor, oynanıyor ve bu yüzden stabikite sorunları ortaya çıkıyor. Her neyse çok uzun konuştum, yanlışım.varsa düzeltin

Bende de 4s var katılıyorum sırf ios7 olduğu için kenara attım zaten orta tuş bozuk ama android ile ios kıyaslamak mantıksız.
Ben hiç bir markanın fanlığını yapmıyorum LG kullanıyorum ama lg g3 mesela çoğu cihazında kasanın kızılötesi kısmında minnacık çatlak oluşuyor. Ama sony ile gelen şikayetler çok fazla hem z2 hem z3 için kasa açıklığı , ışık sızması , kapaklar kapalı olduğu halde su geçirmesi gibi bir sürü sorun var. Su geçirmeye dayanıklı diye alıyorsun normal bir telefondan farkı yok ee daha ne özelliği kaldı bunun . Ben şahsen bu tip sorunla karşılaşsam pişman olurdum aldığıma. Şimdiye kadar 100 lerce kişi gördüm forumda ciddiyim abartmıyorum memnun olan da var sorunu olan da var ancak Sony ile ilgili sorunu olan çok fazla.

Androidi yaşamak için illa nexus almaya gerek yok AOSP rom yükleyerek aynı sisteme sahip olabilirsiniz yeterki düzgün bir telefon çıksın.

Şuan m9 ısınıyıor deniyor, note4 lerin bazılarında kasa açıklığı olabiliyor , Z3 desen durum ortada , g3 te 2k ekrandan dolayı biraz fazla şarj tüketimi ve ısınma mevcut, yani düşünmeden alınabilecek telefon kalmadı nerdeyse ama Sony'nin sorunları kabul edilebilir değil .

Z2 ısınıyor diyor millet ama ben yine de gördüğüm herkese tavsiye ediyorum çünkü her telefon ısınır bu bir sorun değil .

Ama kasa açıklığı , sallayınca ses gelmesi vs. kabul edilemez...
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

StatTrak

Üye
    Konu Sahibi
Dava açın anında para iadesi gelir
Bu arada Sony sadece telefon üretmiyor. Ayrıca Sony Mobile satılmayacak, kapanmayacak. Adamlar açıklama yaptı hala batacakta falanda filanda konuşun.

sanki çok kolaymış gibi söylüyorsunuz dava için avukat masraf vs.

eğer bu şekilde bir müşteri memnuniyeti ile karşı karşıya kalacaksam tüküreyim böyle telefona da markaya da. Laf dinleyip almamam lazımdı ama hata ettim. Başka çözüm önerilleriniz var mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
0MG90

0MG90

Üye
sanki çok kolaymış gibi söylüyorsunuz dava için avukat masraf vs.

eğer bu şekilde bir müşteri memnuniyeti ile karşı karşıya kalacaksam tüküreyim böyle telefona da markaya da. Laf dinleyip almamam lazımdı ama hata ettim. Başka çözüm önerilleriniz var mı ?
Bunları yazmadan önce git bi tüketici hakları mahkemesine. Haklarınızı savunmazsan burada ağlanıp sızlanmayın neden aldım diye.
 

StatTrak

Üye
    Konu Sahibi
Bunları yazmadan önce git bi tüketici hakları mahkemesine. Haklarınızı savunmazsan burada ağlanıp sızlanmayın neden aldım diye.
kardeşim adamları aradım baya meşakketli için tavsiye için saol cihaz yine sıkıntılı gelirse onu da yapacağım peki para iadesi ne tür şartlarda uygun yukarda 3 kere sıkıntı yaşarsan veriyorlar demişsiniz şimdi bu gelecek cihaz da soeunlu olursa parami alma yetkisine sahip olacak mıyım?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
kardeşim adamları aradım baya meşakketli için tavsiye için saol cihaz yine sıkıntılı gelirse onu da yapacağım peki para iadesi ne tür şartlarda uygun yukarda 3 kere sıkıntı yaşarsan veriyorlar demişsiniz şimdi bu gelecek cihaz da soeunlu olursa parami alma yetkisine sahip olacak mıyım?

Alıntı:
bende eski telefonumu 3 kere servise yolladım ve yine aynı sorun devam etti 4.kez yolladığımda telefonun fiyatı ne kadar ise o fiyatta istediğin telefonu yollayabiliyorlar. ben aynı telefondan yollamalarını istemiştim.
ama tüketici kanunlarında öyle bir yazı yazıyor ise deiğişmeleri lazım. sen yinede şansını dene.

Telefonu verdiğim serviste kağıtta tüketici kanunları yazıyodu. Orda yazan kanuna göre 1 yıl de telefonun 4 mekanik parçası değişirse telefonu iade veya değişim hakkı doğuyomuş. Kaydı yapan bayana sorduğumda ise 4 kere servise gelmesi gerekti kastedilmiş dedi.
 
zencibitc

zencibitc

Üye
öncelikle teknoloji şans işi malesef. ama sony nin sorunsuzundan çok sorunlusunu duyuyoruz internette buda kabul. Benim bi akrabamda var z1 telefonu sorunsuz. Foruma yazmıyor ama . Memnun olanlar yazmaya üşenif ama sorunu olan çare aramak için heryere haber salar.bide böyle düşünün. mesela htc one m8 i öven çok az var FORUMDA. Şikayeti olan çareyi forumda arıyor yani mesela ben z2 kullanıcısıyım şükür problemim yok. Bunu ilk,defa yazıyorum ama problemim olsaydı her forum sitesine konu açardım ve z2 iyice sorunlu gözükürdü. Umarım anlaşılmıştır.
 
Luck Star

Luck Star

Üye
öncelikle teknoloji şans işi malesef. ama sony nin sorunsuzundan çok sorunlusunu duyuyoruz internette buda kabul. Benim bi akrabamda var z1 telefonu sorunsuz. Foruma yazmıyor ama . Memnun olanlar yazmaya üşenif ama sorunu olan çare aramak için heryere haber salar.bide böyle düşünün. mesela htc one m8 i öven çok az var FORUMDA. Şikayeti olan çareyi forumda arıyor yani mesela ben z2 kullanıcısıyım şükür problemim yok. Bunu ilk,defa yazıyorum ama problemim olsaydı her forum sitesine konu açardım ve z2 iyice sorunlu gözükürdü. Umarım anlaşılmıştır.

memnun olmayanların sayısı bu kadar fazlayken , memnun olanlar olsa ne yazar ki . Normali zaten kullananın memnun olmasıdır. Değişimden gelen cihazın da sorunlu olmasının suçu sonyde.
 
zencibitc

zencibitc

Üye
Demek istediğim bu işte belki memnun olanlar daha fazla bilemessin buraya gelenler sorun var demeye geliyolar iyi olan telefonu forumlarda pek tartışmazlar. Dediğim gibi ben memnunun kullanıyorum sorun olsaydı bende yazardım.değişimden gelipte tekrar sorunlu verdiğini az duydum eski xperia sp mi sorunsuz değiştiler. Ve sorunsuz,değişimide yazmadım buraya .
 

Benzer Konular



Üst Alt