StatTrak
Üye
Xperia Z3 yaşadığım sorun
Merhaba eyü akşamlar arkadaşlar ben şubatın başında media markttan sony xperia z3 almıştım büyük bir hevesle ilk 1-2 hafta sorunsuz kullanırken daha sonra kasa açıklığı olduğunu ve akabinde de cihazı sallayınca sanki içinde parçalanmış bir madde var gibi ses geldiğini farkettim ve aldıktan 17 gün sonra cihazı mağazaya yolladım ve teslim kağıdına da cihaz değişimi isteniyor demiştim, herneyse 20 iş gününü geçti biliyorsunuz 20 günü geçince yasal yollara başvurabiliyorsunuz neyse 5-6 gün daha bekledim ve cihaz geldi değişim yapmışlar ancak bu seferde sim kartı görmüyordu ve ışık sızması vardı. Cihazı teslim aldığım akşam bayağı bir sinirlendim adamlara saydırdım sağlam neyse ertesi gün yani dün tekrar öğlen saatlerinde servise verdim serviste arvato teleservice diye bir firma acaba bu seferde bozuk cihaz yollarlarmı yada para iadesi hakkına sahip miyim ?

haklısın bir yerde şimdi bu 2inci olacak eğer yine bir sorun çıkarsa 2300 cepte. Apple'dan şaşmayacaksın adamlar bizzat kendileri diyor benim kabahatim batmakta olan firmayı ayağa kaldırmak için yardım ediyorum
