Xperia Z Mi G2 Mi

vivianas

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Z Mi G2 Mi
İyi forumlar,
Arkadaslar bu iki telefon arasinda kaldim şimdi kalkipta G2 nin rakibi Z1 demeyin ona butcem yetmiyor gelelim konuya G2 nin donanimi cidden cok iyi , ekran kaliteside oyle ama gel gelelimki ses tuslari arkada olmasi , kasasinin plastik olmasi , sd kart girisinin olmamasi ( 16 GB alabilirim) gibi durumlar benim icin olumsuz yonleri. Geliyim Xperia Z ye kasa kalitesi cok iyi , goruntusunu cok seviyorum , Sd kart girisi olmasi avantaj ancak donanimi G2 ye gore zayif ve soylenenlere gore ekrani cokta iyi degilmis. Sizce ne yapmaliyim cok kararsiz kaldim. Önerileriniz icin simdiden teşekkur ediyorum .

Not : Xperia z1 ve 32Gb G2 ye butcem yetmiyor...
 
Tepkiler: Buğra

HAFIZ 35

Üye
tabiki g2 ama 32gb almıcaksan
git gm disco al sony xperia z de çok iyi değil
 
Tepkiler: Ccihat67

achambo

Üye
g2 al benceama 16 gb yeterse
 

vivianas

Üye
    Konu Sahibi
Bide ulkemizde pek tutulmadigi icin biraz kararsizim .
 
Hocam ben xperia z kullanıcısıyım şimdi g2 ile xperia zyi karşılaştırırsan donanım olarak tabiki g2yi seçmelisin ama bir sony kullanıcısı olarak sonye her zaman güveniyorum.Güncellemelerde çok iyiler ve başarılılar.Son gelen güncellemede kamerayı çok iyileştirdiler.Bilmiyorum lgde güncellemeler nasıldır ama telefonu alıcaksan donanımdan sonra markanın verdiği güncellemeyede bakıcaksın.Xperia z nin ekranı Dragontrail Glass G2 den daha iyi.Boyut olarak daha az yer kaplıyor ve daha ince.Daha fazla piksel yoğunluğu var.Ama G2 yeni bir telefon olduğu için bana göre tek fazlalığı 2200 ghz hızındaki işlemcisi.Kamerasını,ses kalitesini..vs vs gibi özellikleri g2de bilmem ama ben xperia zde mumnunum.
 

vivianas

Üye
    Konu Sahibi

Lg yi biraz gozden cikarmaya basladim. Lgnin guncelleme konusuna iyi degil , plastik olmasini sevmiyorum sonra cat pat sesler gelmeye basliyo. Bana gorede tek arti yonu donanimi yoksa gidipte sorsan Lg mi Sonymi desen %90 ı Sony der. G2 yi incelerken ordaki gorevlilerden birisi bana şunu soyledi : bu telefonu aldiktan sonra bozuldu veya bisey oldugu zaman uğras dur dedi.
 

fk555897

Üye
Z1 dersen iyiydi ama G2 Z'den çok daha iyi.
 
G2 Z'yi havada karada geçer. Asıl soru bence Z1 mi G2 mi olmalıydı O zaman ben de kararsız kalırdım
 

0MG90

Üye
Z yerine z1 al bence bu ikisinden söylersem g2
 

vivianas

Üye
    Konu Sahibi
Artik Z1 in fiyatinin birazda olsa dusmesini beklicem olmadi 32gb beyaz G2 alirim
 

enesrsln

Üye
LG Optimus G bile Xperia Z'den daha iyidir kamera hariç. G2 ile Z'yi karşılaştırmak zaten hata. Kesinlikle G2 almalısın. G2 her konuda daha üstün.
 

Invoke

Üye
G, Zden iyidir demek biraz yanlış olur, tek iki yanı truehdıps ekranı zerogaptouchu falan, kısacası ekranı daha kaliteli. Bir de 720p ekrana o donanım daha uygun, onun dışında aynı çipset... Kamerada Z daha iyi, daha kaliteli duruyor kasası vs...
G2ye gelirsek zaten artısını eksisini biliyorsunuz, 16gbdan geriye 10gbdan daha az bir alan kalıyor... Bence büyük sıkıntı. Hiç almayın daha iyi. Z alın demiyorum, kesinlikle Z de almayın. Bekleyin madem fiyatı düşsün Z1'in... Yani ben olsam öyle yapardım, ki öyle de yapacağım gibi (daha tam karar veremesem de şuan için bekliyorum ben de =P )
 

Buğra

Admin
G2 daha iyi elbette
 

Invoke

Üye
S4 Pro/1080p ile Snap800/1080p arasında ciddi fark var. Youtubeda bir iki gameplay videosu izleyin "with fps meter" diye aratın anlarsınız zaten...

Geçen gün Z1'i aldım baktım, biraz inceledim işte, artık orada ne derece incelenirse zaten önemli olan kasaya dokunmak diğer özelliklerini biliyoruz. Z'ye göre biraz daha ovalleştirmişler, telefon incecik, ayrıca taş gibi. İki vurdum camına ama Z de Z1de 5" olmasına rağman Z1 epey büyümüş... İyice büyük duruyor, note3den pek farkı yok açıkcası...
Bu arada z1'in fiyatının kolay kolay düşeceğini sanmıyorum :/ Yakında nexus 5 duyurulur, biraz daha sonra da satışa sunulur, hepsinden ucuz olur, aynı donanım olur, tabi kamerası Z1 gibi olamaz ama güncellemesi de hepsinden iyi olur... En azından Nexus 5'i görmeden aceleyle gidip birini alma.
 

HAFIZ 35

Üye
G2 z den daha iyi
 

vivianas

Üye
    Konu Sahibi

Ozaman Nexus 5'i beklicez teşekkurler peki nezaman piyasaya çikar ?
 

zx6r

Üye
Sony dedin mi akan sular durur..