Ne yaptıysam olmuyor "SONY" ekranından sonra pc tanımlıyor "XPERIA" ekranında titreşim tepkime verirken ledler yanıyor fakat reset atıyor ve flash room root hiç bişey yapamıyorum ..Arkadaşlar durum an itibariyle stabil
Yardımda bulunduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim .. nasıl oldu Sony Müşteri Hizmetlerine aynı şekil mesaj atmıştım telefonun İMEİ - Modeli - Sürümünü istedi verdim .. Ve bu saatte (05:49) cevap yazmışlar ;
Kapalı ve açılmayan bir telefonun yazılım onarımını gerçekleştirmek için işlemlere telefonunuzu bilgisayarınıza bağlamadan başlamalısınız. PC Companion yazılımının [Support Zone] bölümünden [Başlat] tuşuna basarak [Telefon Yazılımı Güncelleştirmesi] bölümünün altında kalan [Başlat] seçeneğini seçin. Açılan "Telefon bulunamadı" uyarı kutusu içerisinden lütfen [Telefon onarımı] seçeneğini uygulayın. Karşınıza 4 adımdan oluşan Telefon Yazılımı Güncellemesi penceresinde [1.Başlat] adımı size güncelleştirme sırasında kayba uğrayacak dosyalarınız hakkında bilgi vermektedir. [Devam] tuşuna bastığınız takdirde karşınıza kişisel verilerin kaybını kabul ettiğinizi belirten kutucuğu işaretleyeceğiniz bir uyarı gelecektir. Kutucuğu işaretledikten sonra [İleri] komutu verebilirsiniz. [2.Hazırla] adımı yazılımınızı internet üzerinden indirime hazırlamaktadır. [2.Hazırla] adımı sonunda telefonunuzun modelini seçmeniz gerekmektedir. Telefon modelinizi seçmenizin ardından karşınıza 4 küçük resim simgesi halinde bir uyarı ekranı çıkacaktır. Bu uyarı ekranı size telefonunuzun bağlantısını kesmenizi, telefonunuzu kapatmanızı, telefonunuz kapalı konumda iken telefonunuzun Geri tuşuna basarak USB kablonuzu bağlamanızı bildirecektir. Ancak telefonunuzda yazılım onarımı işlemine başlarken hali hazırda telefonunuz kapalı ve bilgisayara bağlı olmadığı için yapmanız gereken işlem telefonunuzun Geri tuşuna basarak USB kablonuzu bağlamanız olacaktır. Lütfen [2.Hazırla] adımı [3.Güncelleştir] adımına geçene kadar Geri tuşunuza basmayı bırakmayın. Yazılım onarımının geri kalan adımlarını talimatları izleyerek tamamlayınız.
Sorununuzun yazılım onarımı sonunda hala devam etmesi durumunda lütfen Sony Ericsson Xperia™ model telefonunuzu yetkili bir teknik servisi tarafından kontrol edilmesi için yetkili bir Sony Mobile bayisine başvurunuz.Elektronik postanızın sonunda yetkili teknik servislerimize ait listeyi bulacaksınız. Yanınızda faturanızı (telefonunuzun modeli, seri numarası, IMEI numarası ve tarihi gösteren) getirmeniz gerekmektedir.
Hepsini uyguladım ve şimdilik bi sorun yok .. Eğer böyle bi sorunla karşılaşırsanız denemenizde fayda var .. Şahsen ben böyle olucağını bilmiyordum ..