TheCower
Üye
Xperia Sola Detaylı Inceleme
Rezerve edildi. Telefon siparişi verildi, elime ulaştığında fotoğraflı, videolu bir anlatım yapmalıyım düşüncesine kapıldım. Yeni almalı mıyım almamalı mıyım sorularına cevap olabileceğini düşünüyorum. Bayram dolayısı ile işler aksadığından telefon elime bu hafta ulaşır diye tahmin ediyorum. Telefonun özellikle floating touch teknolojisine dikkat çekeceğim. Menü işlevselliğine ve hızına yorum yapacağım. Bu konu bir hafta içinde güncellenecektir. Alacak arkadaşların sorularına yanıt verecektir inşallah. Objektif bir inceleme olacaktır.

