Xperia ray ile internet üzerinden oyun oynadım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sploidz

Sploidz

Üye
    Konu Sahibi
Xperia ray ile internet üzerinden oyun oynadım
Arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi mousebreaker sitesinden oyun oynadım.Zevkliydi fakat klavye olmadığı için sadece mouse ile oynanan bir kaç oyun oynadım.Tabiki bu sadece ray'e özgü değildir flash destekli tüm telefonlarda oynanır.






Resimlerde bunlar arkadaşlar :) tüm herşeyi telefondan yaptığım için sorunlar olabilir.Anlayışınız için teşekkürler resimleri telefondaki 'ekran görüntüsü al' tuşuyla çektim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt