Sploidz
Üye
Xperia ray ile internet üzerinden oyun oynadım
Arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi mousebreaker sitesinden oyun oynadım.Zevkliydi fakat klavye olmadığı için sadece mouse ile oynanan bir kaç oyun oynadım.Tabiki bu sadece ray'e özgü değildir flash destekli tüm telefonlarda oynanır.
Resimlerde bunlar arkadaşlar
tüm herşeyi telefondan yaptığım için sorunlar olabilir.Anlayışınız için teşekkürler resimleri telefondaki 'ekran görüntüsü al' tuşuyla çektim.
Resimlerde bunlar arkadaşlar
tüm herşeyi telefondan yaptığım için sorunlar olabilir.Anlayışınız için teşekkürler resimleri telefondaki 'ekran görüntüsü al' tuşuyla çektim.
