Bessonnitsa
Üye
X6-16GB Kamera Açılmıyor
Merhaba Arkadaşlar, benim X6'ya sitede paylaşılan Belle'yi yükledim beğenmedim Anna yükledim onuda beğenmeyip tekrar kendi yazılımına döndüm. Yalnız sorun şu ki kamera ve nokia mazağa çalışmıyor. Mağazayı boşverelimde kameranın çalışmaması beni pek üzüyor. Kamerayı açıyorum siyah bir ekran gelir geri kapanıyor. Yani kamera açılmıyor. Buna bir çözüm üretelim lütfen. Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler ...
Ben kendi çapımda bir kaç edit yaptım şuan tam sorunsuz kullanıyorum. İlgilenirsen upload edip linkini atarım bir denersin 
