OBM
Üye
-
Konu Sahibi
-
burda bırbırınızı gaza getırmeyın bosuna dedıgın sorunların bazıları donanımsal bazıları asusun arayuzu yuzunden telefon dunyasına yenı gıren bı markadan telefon alırsan bunları goze almıs olman lazımdı.wpyı androıdle kıyaslama bıle sacmalık tutturmussunuz bı stabıl oda olmasa nolcaktı bu wpMerhaba arkadaşlar geçen ay itibari ile Lumia 720 model cihazımı ekranı kırıldığı için satıp yerine Asus Zenfone 5 aldım. İlk gözlemim asus un iyi olduğu üzerineydi fakat Android yüzünden diğer android li cihazlardan da soğudum. Saçma sapan hatalar, telefonun durduk yere kendini kapatıp açması, masanın üzerinde hiç bir işlem yapmazken kendi kendine ısınması, internet e bağlantım turbo olmasına rağmen çok geç bağlanması, kameranın yağlıboya gibi çekmesi renkleri algılamaması, günde 3 defa şarj a takmam, Bilinmeyen bir hata ile karşılaşıldı hataları, Android uygulamayı durdurdu hatası, uygulama yerine reklam indirmiş olman vb. vb. yani anlayacağınız telefon kanadında hayatımın en büyük hatasını yaptım 720 yi sattığıma bin pişman oldum. Şimdi Asus u bulabilirsem 925 ile takas edeceğim. Siz siz olun kimsenin gazına gelip android li cihaz a geçmeyin haber programında haberden çok reklam okumayın.
sen önce q yerine g kullan sonra eleştiri yaparsın1- Android
2- Symbian
3- Wp
bence birincisi şuan, son model wp ile pc'deki micstoft aynı görseli hiç güzel deqil, neo öyle kutular var seçiyon ordan carta curta
1- Android
2- Symbian
3- Wp
bence birincisi şuan, son model wp ile pc'deki micstoft aynı görseli hiç güzel deqil, neo öyle kutular var seçiyon ordan carta curta
burda bırbırınızı gaza getırmeyın bosuna dedıgın sorunların bazıları donanımsal bazıları asusun arayuzu yuzunden telefon dunyasına yenı gıren bı markadan telefon alırsan bunları goze almıs olman lazımdı.wpyı androıdle kıyaslama bıle sacmalık tutturmussunuz bı stabıl oda olmasa nolcaktı bu wp
Herkez "TÜRKÇE"yi mektep'te yazdığı gibi yaşarken'de doğru kullansa, memleket kalkınır'da _çok zorsen önce q yerine g kullan sonra eleştiri yaparsın
abi sna wp1520yi verlim olmaz mıBence herkes en iyi sistemler ve telefonlar nasıl kıyaslanır o konuda ortak bir fikir üretmeli. Herkese göre farklılık gösterebiliyor. iOS ve Android kıyası farklı üçü arasındaki kıyas çok çok farklı. Size şöyle belirteyim, Audi reklamı var göreniniz olmuştur. Bir çok anahtarı duvara asılmasında logosu oluşuyor.Otomobil sektöründe çok şükür öyle bir otomobili var ki anlıyoruz sürüşü ile sağlamlığı ile. Ama ne yazıkki Mobil pazarda bunların hepsini birleştirsek de sağlam bir sürüş elde edemeyiz. Bu nedenle öyle destansal tartışma sonrası hakaret olmasında ( alıştık artık anlıyoruz ilk mesajlardan ) gerisi sorun değil
Keyifli Forumlar
Not:
@papakudioflu ortak benim WP735 unutma
O reklamı da izleyelimde az ortam feraahlasın
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ben sistemleri karşılaştırmayı doğru bulmuyorum. Birebir kişiye en yakın değişik platformlardan cihazlar belirlenir ve kişinin ihtiyaçlarına en uygun cihazlar belirlenir.Benim Tanıdığım WP ve karşılaştırma konusunda en yetkili ve bilgili kişi @papakudioflu dostum geldi.
Seninle bu yüzden ortağız.Ben sistemleri karşılaştırmayı doğru bulmuyorum. Birebir kişiye en yakın değişik platformlardan cihazlar belirlenir ve kişinin ihtiyaçlarına en uygun cihazlar belirlenir.
Seninle bu yüzden ortağız.
Ortağız öyle değilmi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?