Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Kimse de demiyor ki şu mesaj geldiğinde mesajın ilk satırı gözükmesin. İfşa olmak istemiyorum. Video izliyoruz misal telefon arkadaşın elinde bir mesaj geliyor ben o çubuğu kaydıracağım diye şekilden şekle giriyorum. Bir tek ben mi muzdaribim bu durumdan.

O özellik zaten Ali Kemal'in paylaştığı yukarıdaki sızıntı resimde var.
"Allow Banners" -> mavi bildirim şeritlerine izin ver.
"Disallow Banners" -> izin verme.

Yani %99,9 o özelliği kapatıp/açma ayarı gelecek. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: DenizhaNq, OttomaN TigeR, Bay H ve 2 diğerleri


dakamon

dakamon

Üye
Kimse de demiyor ki şu mesaj geldiğinde mesajın ilk satırı gözükmesin. İfşa olmak istemiyorum. Video izliyoruz misal telefon arkadaşın elinde bir mesaj geliyor ben o çubuğu kaydıracağım diye şekilden şekle giriyorum. Bir tek ben mi muzdaribim bu durumdan.
onunda bi çaresine bakarlar umarım 8.1 ile bakmazlarsa aptaldırlar bence whatsapp ta bile bu seçenek var.
videoyu tekrar izleyince bir kaç bir şey fark ettim. Bu video yanılmıyorsam Windows Phone 8 in yeni çıktığı dönemde yayınlanmıştı aradan geçen zaman diliminde videoda bulunan ekstra kolon ve daha büyük canlı kutucuk desteği geldi. Multitasking ekranında kaydırarak kapatmanın gelebilme ihtimali var daha önce ortaya çıkan durumlardan ötürü. Microsoft bu adamın yaptıklarını mı yapıyor acaba :hmmm :ehe
Evet 2013 ün başlarında falan paylaşılmıştı bu foto ama MS buna bakıpta çalışmıyor sonuçta videoda olan herkesin isteyeceği çoğu işletim sisteminin özelikleri arasında illaki bizim MS de bunları önceden biliyordu yavaş yavaş veriyor :)
O özellik zaten Ali Kemal'in paylaştığı yukarıdaki sızıntı resimde var.
"Allow Banners" -> mavi bildirim şeritlerine izin ver.
"Disallow Banners" -> izin verme.

Yani %99,9 o özelliği kapatıp/açma ayarı gelecek. :oke:
Şimdi anlamadım hocam demek istediğinizi mavi şerit mi komple kapatılacak yoksa sadece mesaj içeriğini mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
PureFood

PureFood

Üye
İOS taki gelişmiş bildirim seçeneklerinin wp8 de yapılabileceğini hiç sanmıyorum. Daha normal bildirim sistemi bile düzgün çalışmıyor.

Abi ios bu konuda gayet iyi, mesaj önizlemesini kapatma var adamlar rahat. Biz de rahat edebilsek....
O özellik zaten Ali Kemal'in paylaştığı yukarıdaki sızıntı resimde var.
"Allow Banners" -> mavi bildirim şeritlerine izin ver.
"Disallow Banners" -> izin verme.

Yani %99,9 o özelliği kapatıp/açma ayarı gelecek. :oke:

Abi nasıl ? Sadece mesaj içeriği mi komple çubuk mu ?
onunda bi çaresine bakarlar umarım 8.1 ile bakmazlarsa aptaldırlar bence whatsapp ta bile bu seçenek var.

Evet 2013 ün başlarında falan paylaşılmıştı bu foto ama MS buna bakıpta çalışmıyor sonuçta videoda olan herkesin isteyeceği çoğu işletim sisteminin özelikleri arasında illaki bizim MS de bunları önceden biliyordu yavaş yavaş veriyor :)
Şimdi anlamadım hocam demek istediğinizi mavi şerit mi komple kapatılacak yoksa sadece mesaj içeriğini mi?

Whatsapp ayarlarına girdim de dikkat etmemiştim sağolasın güzel oldu biri mesaj atınca görürüm artık nasıl diye :D
 
  • Beğen
Tepkiler: dakamon
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Şimdi anlamadım hocam demek istediğinizi mavi şerit mi komple kapatılacak yoksa sadece mesaj içeriğini mi?

Abi nasıl ? Sadece mesaj içeriği mi komple çubuk mu ?

Yani üstte beliren o mavi çubuğun görünmesini engelleyebileceksiniz.

"Allow" derseniz mavi çubuk şu an olduğu gibi mesaj veya bildirim geldiğinde görünmeye devam eder.

Eğer hiçbir şekilde görünmesin istiyorsanız kapalı (disallow) yapmanız yetecek.
 
dakamon

dakamon

Üye
Yani üstte beliren o mavi çubuğun görünmesini engelleyebileceksiniz.

"Allow" derseniz mavi çubuk şu an olduğu gibi mesaj veya bildirim geldiğinde görünmeye devam eder.

Eğer hiçbir şekilde görünmesin istiyorsanız kapalı (disallow) yapmanız yetecek.
Bu çok saçma ya biz görünmesin itemiyoruz ki örneğin mesajın içeriği görünmesin istiyoruz aynı whatsapp ta yapabildiğimiz gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Bu çok saçma ya biz görünmesin itemiyoruz ki örneğin mesajın içeriği görünmesin istiyoruz aynı whatsapp ta yapabildiğimiz gibi.
bildirim merkezi olursa sıkıntı olmaz. Mesaj geldi diye ikon çıksa yeter
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bu çok saçma ya biz görünmesin itemiyoruz ki örneğin mesajın içeriği görünmesin istiyoruz aynı whatsapp ta yapabildiğimiz gibi.

Bildirim merkezi gelince bannera gerek kalmayacak zaten.

Ancak eskisi gibi özet görmek isteyen açık olarak kullanmaya devam edebilir elbette.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
dakamon

dakamon

Üye
Bildirim merkezi gelince bannera gerek kalmayacak zaten.

Ancak eskisi gibi özet görmek isteyen açık olarak kullanmaya devam edebilir elbette.
Kötü oldu bu işte özelleştirme zenginliği diye bir şeyi boşuna istemiyoruz. Çoğu şeyi özelleştirse güzel olurdu. Whatsappın yaptığını sistemde yapmalı bence Feature suggestions ta bulursam direk 3 oyu basarım böyle bir isteğe.
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Yenilikler tam olarak ne zaman belli olur
 
dakamon

dakamon

Üye
Yenilikler tam olarak ne zaman belli olur
Açıkcası şu 27 şubattaki fuarda tam anlamıyla belli olur çünkü nokia wp8.1 li cihazları görücüye çıkaracak millet o cihazların videolarını çekip çekip internete koyar bizde izleriz :D :eller::eller:
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Açıkcası şu 27 şubattaki fuarda tam anlamıyla belli olur çünkü nokia wp8.1 li cihazları görücüye çıkaracak millet o cihazların videolarını çekip çekip internete koyar bizde izleriz :D :eller::eller:
Cortanayı çok merak ediyorum
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan ve Rock Ve Roll
goktas19

goktas19

Üye
Microsoft videodaki konsept gibi bir çalışma yapsan ‰1000 kullanıcı kazanır. Ama onu düşünecek beyin nerdeeee???
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet ve Aybin.Kilic
dakamon

dakamon

Üye
Patent lisans diyorum ve susuyorum.
Arkadaş haklı sanırım buda bir etken. Şimdi MS yapacağı özellikleri patente takılmadan yapmaya çalışıyor olabilir buda zaman kaybına yol açıyordur.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Koskoca Microsoft için bu sorun olmasa gerek!
Patent zengini Nokia bile bir yerlerde takılıyorsa o işler kolay değil demektir. Microsoft boşuna Nokia'nın telefon bölümüne saldırmıyor:)) Sabır sabır sabır.....
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
goktas19

goktas19

Üye
Patent zengini Nokia bile bir yerlerde takılıyorsa o işler kolay değil demektir. Microsoft boşuna Nokia'nın telefon bölümüne saldırmıyor:)) Sabır sabır sabır.....
Kolay olduğunu iddia etmiyorum ama Microsoft, kullanıcıların istediği kadar hızlı gelişmiyor/gelişemiyor...
 


Üst Alt