bulutsuzgece
Üye
Kimse de demiyor ki şu mesaj geldiğinde mesajın ilk satırı gözükmesin. İfşa olmak istemiyorum. Video izliyoruz misal telefon arkadaşın elinde bir mesaj geliyor ben o çubuğu kaydıracağım diye şekilden şekle giriyorum. Bir tek ben mi muzdaribim bu durumdan.
O özellik zaten Ali Kemal'in paylaştığı yukarıdaki sızıntı resimde var.
"Allow Banners" -> mavi bildirim şeritlerine izin ver.
"Disallow Banners" -> izin verme.
Yani %99,9 o özelliği kapatıp/açma ayarı gelecek.



