Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bence de Lumia 520 sahipleri çok ümitlenmesinler.
Gelse güzel olur elbette ama imkan olsaydı bir önceki güncellemede esirgemezlerdi gibime geliyor. :hmmm
Gelirse hoş bir sürpriz olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR


Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
Bence de Lumia 520 sahipleri çok ümitlenmesinler.
Gelse güzel olur elbette ama imkan olsaydı bir önceki güncellemede esirgemezlerdi gibime geliyor. :hmmm
Gelirse hoş bir sürpriz olur.

att nin lumia 520 sinde bu özellik mevcut ?
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
att nin lumia 520 sinde bu özellik mevcut ?

Evet o da işin ayrı bir boyutu :hmmm
Belki AT&T'ye özel cihazlarda farklılaştırmaya gidilmiş olabilir.
Tıpkı Verizon'a özel çıkacak olan Icon modeli gibi.
Her şey bir yana resmi sitelerinde bile Lumia 520'nin ekranının bu özelliğe uygun olmadığını belirtmişken, tutup da Blackle verirlerse yalanın bini bin para...
Belfiore de 3. kolonla ilgili bir sürü çelişkili ifade kullanmıştı.

Anlaşılıyor ki hep günü geçiştirmek amaçlı yapılıyor açıklamalar :zzz:
Sızıntı yapanların söyledikleri doğru çıkıyor, resmi ağızların söyledikleri yalan...
Kimseye inanılacağı kalmadı :kahve:
 
Mia Alfanso

Mia Alfanso

Üye
Evet o da işin ayrı bir boyutu :hmmm
Belki AT&T'ye özel cihazlarda farklılaştırmaya gidilmiş olabilir.
Tıpkı Verizon'a özel çıkacak olan Icon modeli gibi.
Her şey bir yana resmi sitelerinde bile Lumia 520'nin ekranının bu özelliğe uygun olmadığını belirtmişken, tutup da Blackle verirlerse yalanın bini bin para...
Belfiore de 3. kolonla ilgili bir sürü çelişkili ifade kullanmıştı.

Anlaşılıyor ki hep günü geçiştirmek amaçlı yapılıyor açıklamalar :zzz:
Sızıntı yapanların söyledikleri doğru çıkıyor, resmi ağızların söyledikleri yalan...
Kimseye inanılacağı kalmadı :kahve:

acaba xap şeklinde falan yukleyebilirmiyiz ,at t yapıyorsa vardır Bi açığı
 
YkPkY

YkPkY

Üye
harbiden,4.5" ekrana 3 kolon olmaz dediler çözünürlük 1080p olması gerekli dediler,sazan gibi yuttuk.
bu özelliklere alakasız cihazlara 3kolonu gömdüler.
ilk lumiacıların hakkını yediler ayıp ettiler
sayemizde adam oldular
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bildirim ayarları ve ayarlara hızlı erişim ayarları. Nawzil8 tarafından eski bir yapıya ait olduğu belirtiliyor. Yani muhtemelen değiştirilmiş veya geliştirilmiş olabilir.

 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

bu videodakilerin gelmesi ne kadar sürer sizce
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

bu videodakilerin gelmesi ne kadar sürer sizce


Bu bir konsept video yani videoyu hazırlayan kişinin beklentilerine göre hazırlayıp yapılmasını umut ettiği bir video. Ben şahsen bu tür bir şey beklemiyorum.
 
dakamon

dakamon

Üye
bildirim ayarları ve ayarlara hızlı erişim ayarları. Nawzil8 tarafından eski bir yapıya ait olduğu belirtiliyor. Yani muhtemelen değiştirilmiş veya geliştirilmiş olabilir.

Bu haberi ilk gördüğümde aa böyle mi olaakmış dedim de siz detayını açıkladmışsınız :) umarım geliştirilmiştir çünkü hızlı ayarların bence 4 tane ile sınırlı olmaması lazım :) 5 tane olsa daha iyi olur :) minimum 5 olsun :) şebeke, wifi, bluetoth, ekran döndürme kilidi birde konumu koyarım en çok kullandığım bunlar :)
Bu bir konsept video yani videoyu hazırlayan kişinin beklentilerine göre hazırlayıp yapılmasını umut ettiği bir video. Ben şahsen bu tür bir şey beklemiyorum.
Hocam bu ms ye şimdilik bi kaç gömlek fazla gelir :D önce 8.1 de neler yapabileceklerini bir görelim de :) ona göre geleceğini daha iyi tahmin edebiliriz sistemin :)
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Bu bir konsept video yani videoyu hazırlayan kişinin beklentilerine göre hazırlayıp yapılmasını umut ettiği bir video. Ben şahsen bu tür bir şey beklemiyorum.
çok güzel olmuş ama 5-6 yıl içinde böyle şeyler mümkün olur ancak bence
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Bu haberi ilk gördüğümde aa böyle mi olaakmış dedim de siz detayını açıkladmışsınız :) umarım geliştirilmiştir çünkü hızlı ayarların bence 4 tane ile sınırlı olmaması lazım :) 5 tane olsa daha iyi olur :) minimum 5 olsun :) şebeke, wifi, bluetoth, ekran döndürme kilidi birde konumu koyarım en çok kullandığım bunlar :)
Hocam bu ms ye şimdilik bi kaç gömlek fazla gelir :D önce 8.1 de neler yapabileceklerini bir görelim de :) ona göre geleceğini daha iyi tahmin edebiliriz sistemin :)


Video da olanlardan daha iyi şeyler olacağına eminim.
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Bence hayal kırıklığına uğramamak için çok umutlanmayalım
 
dakamon

dakamon

Üye
6 yılmı ne 6 yılı o nerden çıktı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood

capkino06

Üye
bildirim ayarları ve ayarlara hızlı erişim ayarları. Nawzil8 tarafından eski bir yapıya ait olduğu belirtiliyor. Yani muhtemelen değiştirilmiş veya geliştirilmiş olabilir.

bir ara bununla ilgili bir haber yapılmıştı ama görüntü net değildi onun net hali. bence daha geliştirilmiş hali olabilir yada tamamlanmış yanlış hatırlamıyorsam yıl başından önce gözükmüştü bunun bulanık hali
 
dakamon

dakamon

Üye
@papakudioflu hocam wp central da bir özür dileme tiviti atıldı şu haberle ilgili. NEdir biliyormusun
 
Bay H

Bay H

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

bu videodakilerin gelmesi ne kadar sürer sizce
videoyu tekrar izleyince bir kaç bir şey fark ettim. Bu video yanılmıyorsam Windows Phone 8 in yeni çıktığı dönemde yayınlanmıştı aradan geçen zaman diliminde videoda bulunan ekstra kolon ve daha büyük canlı kutucuk desteği geldi. Multitasking ekranında kaydırarak kapatmanın gelebilme ihtimali var daha önce ortaya çıkan durumlardan ötürü. Microsoft bu adamın yaptıklarını mı yapıyor acaba :hmmm :ehe

temmuz ayında yayınlanmış video :blush:
 
  • Beğen
Tepkiler: Rock Ve Roll
PureFood

PureFood

Üye
Kimse de demiyor ki şu mesaj geldiğinde mesajın ilk satırı gözükmesin. İfşa olmak istemiyorum. Video izliyoruz misal telefon arkadaşın elinde bir mesaj geliyor ben o çubuğu kaydıracağım diye şekilden şekle giriyorum. Bir tek ben mi muzdaribim bu durumdan.
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Kimse de demiyor ki şu mesaj geldiğinde mesajın ilk satırı gözükmesin. İfşa olmak istemiyorum. Video izliyoruz misal telefon arkadaşın elinde bir mesaj geliyor ben o çubuğu kaydıracağım diye şekilden şekle giriyorum. Bir tek ben mi muzdaribim bu durumdan.
İOS taki gelişmiş bildirim seçeneklerinin wp8 de yapılabileceğini hiç sanmıyorum. Daha normal bildirim sistemi bile düzgün çalışmıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood


Üst Alt