Win8 Attım, Opengl Hatası Başladı (cs 1.6)

Sponsorlu Bağlantılar

Xurmirac

Xurmirac

Üye
    Konu Sahibi
Win8 Attım, Opengl Hatası Başladı (cs 1.6)
Arkadaşlar daha öncede bilgisayarımda win8 vardı ama bir sorun yoktu. Sonra win7 attım tabiki hiç beğenmedim ve geri win8 attım sonrada opengl hatası vermeye başladı OpenGL ye gelmiyor ve bu yüzden silah sağ ele geçmiyor ://
 


Üst Alt