win3.1 ve win95 5800 da !

Sponsorlu Bağlantılar

ulas742

Üye
Abi bişey sorucam. kurdum bende gözükmüyor'!
 


mangdaşire

mangdaşire

Üye
eger linkler ölüyse benim konularımdan win.98 yardım yazanı bulun.
 
tatula38

tatula38

Üye
programdan çıkıp tuşlar gelir ondan sonra o tuşları çıkışa basarak kapatıcaksınız,sonra hareket etmeye başlıyacak ve hassasiyet konusunu henüz bende çözemedim:oke::oke::oke::oke::oke:

abicim birazcik arastirdim hassasiyet ayarini dosbox.conf dosyasin dan yapiyoruz hralde dosyayi not defteri ile acicaz icin sensitivity:100 yazan bi yer var onu 200 falan yapip kendimize gore ayarlicaz
bu arada paylasim icin cok tesekkurler kardesim
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Vay be çok gzel resimlerde bir yenilensin deneyeceğim çok teşekkürler
 
badboydm

badboydm

Üye
E63 e olurmu?
 

serkan_emp

Üye
5800 ımda işleme başlıyorum. Konuyu takip edenleri buradan bilgilendireceğim.
 
'sLymn KalémR

'sLymn KalémR

Üye
emeğe saygı güzel bir çalışma fakat :D Milleti nasıl arıcaz onu zanıyamadım
 

ahmet.220

Üye
dosbox.conf linki yine ölmüşbi bakarsanız sevinirim
 

ersincez

Üye
dosbox.conf linkini yenileyebilrmisiniz?
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Arkadaşlar Dosbox.sis için süresi geçmiş sertifika diyor :(
 
Silinen Üye 524728

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
http://www.4shared.com/file/209986151/562d2674/llakin1907.html

ARKADAŞIM BU LİNK KIRIK... YENİLERMİSİN LÜTFEN
 
fatih54102

fatih54102

Üye
Peki bunu bi uygulam olarak mı açıyoruz???
 
blackbird48

blackbird48

Üye
kardeşim hakikaten tebrik ederim yani kızma ama ben bir nokıa manyağı yım ve böle yetersiz bir cihaz olan 5800 a bunu yapmayı başarmışsın tebrikler
 
Daniellspeed

Daniellspeed

Üye
http://www.4shared.com/file/209986151/562d2674/llakin1907.html linkini yeniler misin.??
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
link yenileyiiiiinn
 
mystiery_

mystiery_

Üye
win3.1 i tam ekran yapan dosya silinmis sendspace.plye tekrar yuklermisn?

----------Eklendi @ 23:01:36 ---------- Yazıldı @ 23:01:19 ----------

win3.1 i tam ekran yapan dosya silinmis sendspace.plye tekrar yuklermisn?
Teşekkürler.
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
tam ekran yapan dosya yooooookkkk
 
memomemo54

memomemo54

Üye
win 95 tam ekran değil nasıl yapabiliriz
 
By_torque

By_torque

Üye
buyur burda conf ve mapper var.:evet:
 


Üst Alt