47sakine47
Üye
Widgets
arkadaşlar
http://www.maxicep.com/symbian-3-wi...ni-widgetler-eklendi-03-09-2012-a-603363.html
bu konudaki belle uyumlu widgetleri nsl anna pr1.0 uyumlu yapabilirim bi kaç arkadaş sis dosyasında devices sürüm değişcek filan bişeyler dediler ama tam anlıyamadım
bilen biri tam olarak nsl yapıcağımı sölerse sevinirim
http://www.maxicep.com/symbian-3-wi...ni-widgetler-eklendi-03-09-2012-a-603363.html
bu konudaki belle uyumlu widgetleri nsl anna pr1.0 uyumlu yapabilirim bi kaç arkadaş sis dosyasında devices sürüm değişcek filan bişeyler dediler ama tam anlıyamadım
bilen biri tam olarak nsl yapıcağımı sölerse sevinirim
