evet olacak 1 hafta rotar var ama şuan
- - - Eklendi - - -
Söz verilmiş de tutulmamış mı Ücretsiz sürüm bulunmamakta mı yoksa? Linkleri mi kaldırmışım ?
Bu mesajınla da karakterime hakaret edemezsin. Programı yazarken MaxiCep'ten bir Allah'ın kulu yoktu yanımda sen dahil.
Çok kolay ya zaten dur hemen bir OS yazayım...