Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkürler ;)
 


akinorta

Üye
    Konu Sahibi
S60 v5 ve MeeGo sürümleri için çalışmalar devam ediyor. Ama bana N9'u olan biri lazım..
 

yesilmuh

Üye
x6 da çalışmıyor

- - - Eklendi - - -

çalışan tlf ları yazsaydınız mümkünse ama güzel proğram emeğine sağlık
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
x6 da çalışmıyor

- - - Eklendi - - -

çalışan tlf ları yazsaydınız mümkünse ama güzel proğram emeğine sağlık

çalışan telefonların listesini ne diye yazayım. Burası s3 anna belle forumu s60v5 değil. Öyle olsaydı orada açardım konuyu

- - - Eklendi - - -

he yazmak gerekirse şuan sadece e6 da çalışmıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: man20

gezegen81

Üye
akın kardeşim 5800 versiyonu çıkaramazsın rica etsek
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
çalışıyorum da hava çok sıcak bu aralar biraz durgunum maalesef
 
Lumisland

Lumisland

Üye
bu notu da yeni gördüm yakında ücretsiz sürümün geçerliliği sona ercekmiş yalnz yanlış anlaşılmasın parayla falan ilgisi yok tamamen duygusal hey Allahım

ya arkadaşım adam emek vermiş yapmış satıyor sana ne oluyor anlamadım bi türlü? Sen biliyorsan yap dağıt bedavaya mağazaya parayla uygulama koyan herkesin amacı para kazanmak adam emeğinin karşılığında 3.5 tl istiyor ölmezsin o parayla zenginde olmazsın. Kullanma çok zoruna gidiyorsa Hey Allah ım.
 

kaavkw

Üye
Alan alır, al(a)mayan farklı yöntemlere başvurur. Büyütmenin alemi yok; para, emek, söz vb. detay işler girersek çıkamayız.
 
Metin MF

Metin MF

Üye
s60v5 için de ilk başta ücretsiz deneme sürümü olacak değil mi?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
s60v5 için de ilk başta ücretsiz deneme sürümü olacak değil mi?

evet olacak 1 hafta rotar var ama şuan :(

- - - Eklendi - - -



Dostum MAXICEP ÜYELERI için ÜCRETSIZ diye bir SÖZ verilmiş o sözü tutmamak, sözü veren kişinin karakteri ile ilgilidir tabikide para istemek en doğal hakkı... Maxicep üyesi olarakta ücretsiz sürümü kullanmak üyelerin en doğal hakkıdir

Söz verilmiş de tutulmamış mı Ücretsiz sürüm bulunmamakta mı yoksa? Linkleri mi kaldırmışım ?
Bu mesajınla da karakterime hakaret edemezsin. Programı yazarken MaxiCep'ten bir Allah'ın kulu yoktu yanımda sen dahil.
Çok kolay ya zaten dur hemen bir OS yazayım...
 
nizam

nizam

Üye
eline sağlık kardeşim -satın aldım- bazı kanalları dosya bulunamadı sunucuya bağlanmadı diye açmıyor (trt1) ve bir kaçtanesini-vereceğin cevaba şimdiden teşekkürler
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
konuyu tekrar görmek çok hoş :)
Teşekkürler
 

gsTEKASKIMgs

Üye
tşkrler denemekte fayda var :)
 
nizam

nizam

Üye
kardeş açılmayan kanalların nasıl açıldığını tarif edermisin tşk
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
evet olacak 1 hafta rotar var ama şuan :(

- - - Eklendi - - -



Söz verilmiş de tutulmamış mı Ücretsiz sürüm bulunmamakta mı yoksa? Linkleri mi kaldırmışım ?
Bu mesajınla da karakterime hakaret edemezsin. Programı yazarken MaxiCep'ten bir Allah'ın kulu yoktu yanımda sen dahil.
Çok kolay ya zaten dur hemen bir OS yazayım...

arkadaşım bulunsa nolur geçerliliği biticek bilmemne diye tehdit gibi şeyler yazıyosun bu forum ticarethane değil zaten adminleri de anlamış değilim adam burda resmen reklam yapıyo nasıl iştir bu ?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
s60v5 sürümü mağazaya gönderildi yakında sizlerle
 
arslanla

arslanla

Üye
Çalışmayan kanalları çıkarır mısın? Atv hd ve ntv çalışmıyor. Powertürk ün çözünürlüğü berbat...
 

iboona

Üye
çok güzel bir program ama birkaç kanal çalışmıyor ilgilenirsen sevinirim
 

kordanadam

Üye
kanalları silme ve ekleme ve url değiştirme imkanı koyarsan iyi olur. o zaman satın alırım. emeğine sağlık. baktım güzel bişeye benziyor.
 


Üst Alt