Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
haklısın kötü yorumlar diğer satın alacaklarıda engeller.

- - - Eklendi - - -

burada bedava veriyorum. 600 indirme var. Buradakiler satın alsa yine eyvallah. Kredi kartım yok diyenlere cep telefonu ine sms ile satsak yine alan olur mu... Tek tük belkii
 


nadir_89

nadir_89

Üye
haklısın kötü yorumlar diğer satın alacaklarıda engeller.

kötü yorum yapsalar iyi hakaret ediyor adam acgözlüler çakallar bedava koyun oynayalım falan yazanlar var emeğinin hiç önemi yok adamlara satışlara bir zararı olmuyorda adamı gıcık ediyor yazılan şeyler
forumda bununla ilgili konum vardı magazadaki yorumcular diye aratırsan bulursun belki
o konuya bakarsan tam kararını verirsin bedava deneme sürümü yapmak konusunda:)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
bir haftalık sürümünü kesinlikle tavsiye etmem bir çok kişi yorumda hakaret eder emin ol neden ücretli diye ben pişman oldum zamanında kesinlikle tavsiye etmem satışlar artar merak etme sen ama biraz zaman alacak tabi benim bedava yüklediğim oyun 40 bin kez indirildi magazada ucretli oyunum 1200 hesap et artık magazadan uygylama indiren ve magazadan uygulama satın alan potansiyeli
zamanla sıralamada uste çıktıkca satışlar artar biraz sabırla beklemen lazım

beğenmeyenler çıkacaktır tabi ama promosyon yapmazsan bir ürünü nasıl tanıtabilirsin
hem şu anda piyasada tek olan bir ürün tanıtıma ihtiyacı var ve bu maxiceple olmaz Oviye telefon alan herkes giriyodur ama buraya :hmmm
 
nadir_89

nadir_89

Üye


beğenmeyenler çıkacaktır tabi ama promosyon yapmazsan bir ürünü nasıl tanıtabilirsin
hem şu anda piyasada tek olan bir ürün tanıtıma ihtiyacı var ve bu maxiceple olmaz Oviye telefon alan herkes giriyodur ama buraya :hmmm

Su konumu okumanızı tavsiye ediyorum
Halkımızın promosyona reklama nasıl baktığını görmeniz acısından :)

http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/nokia-store-yorumculari-593489.html
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
buradada birçok faydalı konuya sadece sorunu olanlar yorum yazıyor
mesela açtığım konuya bakıyorum 4000 kişi girmiş ama teşekkür eden yok sadece sorun yaşayanlar yorum yapıyor.
bunlara bakarsak hiç paylaşım yapmamamız lazım
mesela bir arkadaş teşekkür etmeyene hakkımı helal etmiyorum yazmış düşün yani
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
buradada birçok faydalı konuya sadece sorunu olanlar yorum yazıyor
mesela açtığım konuya bakıyorum 4000 kişi girmiş ama teşekkür eden yok sadece sorun yaşayanlar yorum yapıyor.
bunlara bakarsak hiç paylaşım yapmamamız lazım
mesela bir arkadaş teşekkür etmeyene hakkımı helal etmiyorum yazmış düşün yani

:zuhaha:
 

ULUYAYLAM

Üye
bu güzel yazılımı hazılayan tüm yönetıcı ve emegi geçenlere teşekürler çok sagolun harikasınız
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
bu güzel yazılımı hazılayan tüm yönetıcı ve emegi geçenlere teşekürler çok sagolun harikasınız
mağazdan satın alarak destek olabilirsin...

- - - Eklendi - - -

yeni versiyon 1.4.8
ikon değiştirildi.
anında kanal arama / filtremeleme özelliği eklendi.
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
eline sağlık akın kardeşim birde videolar için codec yazabilsen avi ve dat için
 
arslanla

arslanla

Üye
şu programın mobil ödemeli versiyonunu çıkarsan ben alırım....
 
polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
hocam mobil bağlantı kapalı wifi açık ama bağlanıyor neden olabilir
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi

ysnkzn

Üye
Programın Maxicep versiyonunu kullanıyordum. Biraz önce Mağazadan satın aldım. Tekrardan teşekkür ve tebrik ederim. Emeğine, eline sağlık...
 
cardanadam

cardanadam

Üye
arkadaşım allah razı olsun senden böyle bir uygulama yaptığın için kredi kartlarım blokeli bana iban numaranı gönder sana havale yapmak istiyorum içimden geldi kredi kartı olmayanlarada önerim bu şekilde istedikleri kadar para yatırabilirler hem %40 nokiaya gitmemiş olur mağza fiyatı 3,49 ben sana 5 tl göndericem ayrıca mağza için ücretsiz bir sürüm yap ama reklamlı olsun hem reklamdanda gelir sağlamış olursun reklam görmek istemeyenler satın alır
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Teşekkürler
 
Metin MF

Metin MF

Üye
kardeş s60v5 için de bu programı yaparsan mağazadan satın alırım
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım allah razı olsun senden böyle bir uygulama yaptığın için kredi kartlarım blokeli bana iban numaranı gönder sana havale yapmak istiyorum içimden geldi kredi kartı olmayanlarada önerim bu şekilde istedikleri kadar para yatırabilirler hem %40 nokiaya gitmemiş olur mağza fiyatı 3,49 ben sana 5 tl göndericem ayrıca mağza için ücretsiz bir sürüm yap ama reklamlı olsun hem reklamdanda gelir sağlamış olursun reklam görmek istemeyenler satın alır

çok çok teşekkür ederim bu yüksek ilgine. Gerçekten okurken bile etkilendim. Reklamlı olarak yapmak içimden gelmiyor. Çünkü benim zaten 4-5 uygulamam reklamlı ve ücretsiz ancak 10000 indirme olmasına rağmen 10 $ gelir getirdi. 10000 kişi değilde 10 kişi satın alsa yine miktarı sağlayacaktı. Çünkü insanlar reklamlara bile bile tıklamayı sevmiyor ki haklılar ben de olsam tıklamazdım ve tıklamıyorum zaten..

- - - Eklendi - - -

kardeş s60v5 için de bu programı yaparsan mağazadan satın alırım

s60V5 sürümünü 3 hafta sonrasına erteliyorum bazı kişisel sebepler yüzünden. Ama uyarlamak istiyorum ve yapabilirim de
 
Metin MF

Metin MF

Üye
s60V5 sürümünü 3 hafta sonrasına erteliyorum bazı kişisel sebepler yüzünden. Ama uyarlamak istiyorum ve yapabilirim de

Tamam kardeşim mobil ödeme seçeneği de olursa kesinlikle alacağım sözüm söz.
 
Polymath

Polymath

Üye
KArdeşim şuan mağzada en son sürüm var mı ? Alacağım. Ayrıca Programı güncelledikçe sürekli yeniden alma olmayacak değil mi ? Ayrıca umarım yasal korumaya almıştırsın kendini. Başının belaya girmesini istemem. Kanalların ne yapacagı bellı olmazda. Birde Sonuçta kanallarla herhangi bir sorun olduğunda programı kapatman gerekebilir. Kapattığında satın alanların büyük tepkisi olur. umarım planlı yapıyorsundur. Kolay gelsin .
 
cardanadam

cardanadam

Üye
çok çok teşekkür ederim bu yüksek ilgine. Gerçekten okurken bile etkilendim. Reklamlı olarak yapmak içimden gelmiyor. Çünkü benim zaten 4-5 uygulamam reklamlı ve ücretsiz ancak 10000 indirme olmasına rağmen 10 $ gelir getirdi. 10000 kişi değilde 10 kişi satın alsa yine miktarı sağlayacaktı. Çünkü insanlar reklamlara bile bile tıklamayı sevmiyor ki haklılar ben de olsam tıklamazdım ve tıklamıyorum zaten..

- - - Eklendi - - -



s60V5 sürümünü 3 hafta sonrasına erteliyorum bazı kişisel sebepler yüzünden. Ama uyarlamak istiyorum ve yapabilirim de

rica ederim arkadaşım sonuçta bir emek var ortada peki özelik kısıtlı olarak koysan nasıl olur bunlar sadece bir öneri insanların deneğip satın almalarını teşfik etmek için


- - - Eklendi - - -

arkadaşım iban numaranı bekliyorum özelden at cumaya kadar paranı yatırayım
 


Üst Alt