haklısın kötü yorumlar diğer satın alacaklarıda engeller.

bir haftalık sürümünü kesinlikle tavsiye etmem bir çok kişi yorumda hakaret eder emin ol neden ücretli diye ben pişman oldum zamanında kesinlikle tavsiye etmem satışlar artar merak etme sen ama biraz zaman alacak tabi benim bedava yüklediğim oyun 40 bin kez indirildi magazada ucretli oyunum 1200 hesap et artık magazadan uygylama indiren ve magazadan uygulama satın alan potansiyeli
zamanla sıralamada uste çıktıkca satışlar artar biraz sabırla beklemen lazım

beğenmeyenler çıkacaktır tabi ama promosyon yapmazsan bir ürünü nasıl tanıtabilirsin
hem şu anda piyasada tek olan bir ürün tanıtıma ihtiyacı var ve bu maxiceple olmaz Oviye telefon alan herkes giriyodur ama buraya![]()

buradada birçok faydalı konuya sadece sorunu olanlar yorum yazıyor
mesela açtığım konuya bakıyorum 4000 kişi girmiş ama teşekkür eden yok sadece sorun yaşayanlar yorum yapıyor.
bunlara bakarsak hiç paylaşım yapmamamız lazım
mesela bir arkadaş teşekkür etmeyene hakkımı helal etmiyorum yazmış düşün yani

mağazdan satın alarak destek olabilirsin...bu güzel yazılımı hazılayan tüm yönetıcı ve emegi geçenlere teşekürler çok sagolun harikasınız
şu programın mobil ödemeli versiyonunu çıkarsan ben alırım....
arkadaşım allah razı olsun senden böyle bir uygulama yaptığın için kredi kartlarım blokeli bana iban numaranı gönder sana havale yapmak istiyorum içimden geldi kredi kartı olmayanlarada önerim bu şekilde istedikleri kadar para yatırabilirler hem %40 nokiaya gitmemiş olur mağza fiyatı 3,49 ben sana 5 tl göndericem ayrıca mağza için ücretsiz bir sürüm yap ama reklamlı olsun hem reklamdanda gelir sağlamış olursun reklam görmek istemeyenler satın alır
kardeş s60v5 için de bu programı yaparsan mağazadan satın alırım
s60V5 sürümünü 3 hafta sonrasına erteliyorum bazı kişisel sebepler yüzünden. Ama uyarlamak istiyorum ve yapabilirim de
çok çok teşekkür ederim bu yüksek ilgine. Gerçekten okurken bile etkilendim. Reklamlı olarak yapmak içimden gelmiyor. Çünkü benim zaten 4-5 uygulamam reklamlı ve ücretsiz ancak 10000 indirme olmasına rağmen 10 $ gelir getirdi. 10000 kişi değilde 10 kişi satın alsa yine miktarı sağlayacaktı. Çünkü insanlar reklamlara bile bile tıklamayı sevmiyor ki haklılar ben de olsam tıklamazdım ve tıklamıyorum zaten..
- - - Eklendi - - -
s60V5 sürümünü 3 hafta sonrasına erteliyorum bazı kişisel sebepler yüzünden. Ama uyarlamak istiyorum ve yapabilirim de
