Ücretsiz yaparsam öyle olurdu tabi ki ama sonuçta yararlı bir program satın alsalar nolur ki. Mesela bu program 3.5 TL. En az 1000 kişi almalı ki bana yeniden program yazma isteği gelsin. 1000 x 3.5 = 3500 TL yapmıyor Nokia'nın kurallarına göre. Nokia Tüm paranın %40'ını ödüyor. Bu da 1400 lira. Kayba bakar mısın asıl emek hırsızı Nokia. Programcılar symbianın eksiklerini kapatmak için uygulama yapıyor. Hoop Nokia paranı elinden alıyor. Diğer mağazalarda alıyor ama onların alıcısı nokia'dan çok daha fazla. iOS'un artısı burada meydana çıkıyor...