Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}
Sponsorlu Bağlantılar
akinorta
Üye
Konu Sahibi
beklerim iyi olur
emreli01
Üye
teşekürler hocam arkadaşların tavsiyeleri de olursa mükemmel olr
u_cosar
Üye
Eline sağlık kurdum denedim çalışıyor yalnız samanyolu tv çalışmıyor bir bakar mısın
groupertekin
Üye
Beta olarak şu an çok iyi.Eline sağlık.
V/RS
Üye
atv show falan çalışmıyo
trontr
Üye
Ben recep özmen cfw C7 de denedim. Çalıştı. Eline sağlık
Dandanakan92
Üye
Eline sağlık kardeşim Senin gibi üstadlar oldukça Nokia istediği kadar desteğini çeksin umrumda bile değil
tempestshine
Üye
yüklediğim zaman çok iyi çalıştı.ama bir süre sonra bazı kanallarda genel sistem hatası vermeye başladı.
qt programı ve web tv'yi en baştan kurdum.şimdilik sorun yok.
polat_karaduman
Üye
star tv de sistem hatası veriyor
"Batuhan"
Üye
N8 de denedim.Gayet iyi çalışıyor.Eline Sağlık
tycoon_gs
Üye
n8 de denendi. Harika paylaşım.
faruk26kuraf
Üye
anna da denendi calısıyor ama kanalların çogu çalışmıyor
sert_hard
Üye
eline emeğine sağlık tek kelime ile süper. Hatta chelsea bayern maçını telde izledim. Manyak bişey olmuş bu kardeşim. Sadece en sondaki eurosport açılmıyor onu da pek izlemezler zaten...
asigsasi
Üye
link i yeniler misin cepten inmiyor
yaren_dede
Üye
pc kullanırsan indirebilirsin cepten inmiyor
symbianbelle
Üye
eline sağlık muazzam bir program olmuş....n8 de denedim sıkıntı yok.....
Alperen Şuayb
Üye
internetsiz calismiyor dimi kardes
ramirez02
Üye
n8 belle kurtuluş40 wifi güzel çalışıyor ancak şebeke internetinde takılma olabiliyor cok güzel program eline sağlık