Web TV Programı {Son Güncelleme 14:20, 05.06.2012}

Sponsorlu Bağlantılar

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
beklerim iyi olur
 


emreli01

emreli01

Üye
teşekürler hocam arkadaşların tavsiyeleri de olursa mükemmel olr :alkis
 
u_cosar

u_cosar

Üye
Eline sağlık kurdum denedim çalışıyor yalnız samanyolu tv çalışmıyor bir bakar mısın
 

groupertekin

Üye
Beta olarak şu an çok iyi.Eline sağlık.
 
V/RS

V/RS

Üye
atv show falan çalışmıyo
 

trontr

Üye
Ben recep özmen cfw C7 de denedim. Çalıştı. Eline sağlık
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Eline sağlık kardeşim Senin gibi üstadlar oldukça Nokia istediği kadar desteğini çeksin umrumda bile değil :D
 
tempestshine

tempestshine

Üye
yüklediğim zaman çok iyi çalıştı.ama bir süre sonra bazı kanallarda genel sistem hatası vermeye başladı.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
star tv de sistem hatası veriyor
 
"Batuhan"

"Batuhan"

Üye
N8 de denedim.Gayet iyi çalışıyor.Eline Sağlık :oke:
 

tycoon_gs

Üye
n8 de denendi. Harika paylaşım.
 

faruk26kuraf

Üye
anna da denendi calısıyor ama kanalların çogu çalışmıyor
 

sert_hard

Üye
eline emeğine sağlık tek kelime ile süper. Hatta chelsea bayern maçını telde izledim. Manyak bişey olmuş bu kardeşim. Sadece en sondaki eurosport açılmıyor onu da pek izlemezler zaten...
 
asigsasi

asigsasi

Üye
link i yeniler misin cepten inmiyor
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
pc kullanırsan indirebilirsin cepten inmiyor
 
symbianbelle

symbianbelle

Üye
eline sağlık muazzam bir program olmuş....n8 de denedim sıkıntı yok.....
 

Alperen Şuayb

Üye
internetsiz calismiyor dimi kardes
 

ramirez02

Üye
n8 belle kurtuluş40 wifi güzel çalışıyor ancak şebeke internetinde takılma olabiliyor cok güzel program eline sağlık
 


Üst Alt