Wave II , Wave I , Nokia C7 mi ??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

brk38

Üye
    Konu Sahibi
Wave II , Wave I , Nokia C7 mi ??
yarın ygs den çıktıktan sonra tel almayı düşünüyorum.ama aklımda bi kaç soru var
wave II ya da wave I den facebook tan video izleyebiliyor muyuz?
birde bu süper amoled le super clear lcd ekran arasındaki farklar nelerdir?
yorumlar için şimdiden teşekkür ederim
 

hoss

Üye
wave1 in ekranı 2 ye göre daha iyi dir .s.amoled ekran ğil konusunda da tasaruffludur
wave ye bada 2.0 güncellemesi geldi bu güncelleme destegiyle flash player destegi geliyor telefonu intenetten istegin video yu izleyebilirsin
c7 ye hiç bulaşma internet hıızı wave ye göre oldukca düşüktür ve kamerasında otofokus makro yok
 

mavrick

Üye

bada 1.2 demek istedin heralde çünkü bada 2.0 daha yok
 

brk38

Üye
    Konu Sahibi
yani wave 1 mi diyosun?
 
wave üretimden kalktı diye duymuştum ama kalkmadıysa kesinlikle wave c7 yi şıklardan çıkar eğer istediğin ekrean kalitesiyse kullanışlılıksa HIZsa kesinlikle wave tercih et
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...