W810i Telefonu Olan Lutfen Baksın

Sponsorlu Bağlantılar

smyymhmt

Üye
gom playerı ındırr ordan ac
 


hakanbalci1

Üye
Klite codec packı indir çalışır bendede olmuştu
 

mtngnr

Üye
totat video konverter indir kur sonra total video player ile acmayı dene
 

omrbngl

Üye
videoları bilgisayarda açabilmen için media player classic olması lazım
 

can_-_

Üye
kardeşim sen beni dinle kodek die program var o açıyo teldeki videoları.....kodeki pcye kur onu yada pcye nero 8 kur oda açıyo ikiside kesin olarak senin sorunun cvbı olur:L:l:L
 

dolunaydeniz

Üye
arkadaşım evet açmaz telefondaki videolar için gom player programını yükle
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Quick Time kullanabilirsin.
 
cihan zenen

cihan zenen

Üye
kardeş sen quick time yi yükle sorun kalmaz.....
:oke:
 

dj dogukan

Üye
quick time kullanırsan rahatlıkla açılır
 
aynakoliq

aynakoliq

Üye
Kodekkk!! Tek geçerim..Yemek biLe yapar sana...o derece.. :))
 
solyanim02

solyanim02

Üye
***...gom player...***
 

Madax258

Üye
Ben hiç bişe anlamadim yaww :(
 
bamboo

bamboo

Üye
arkadasım quic tıme falan bosver sen
ızleyememenın nedenı formatın 3gp olmasından kaynaklanıyo en kolay ven ızleyebılecegın en kullanıslı program media player classic onu yukle cok kolya cok kullanıslı ve bır cok vıdeo formatını destekleyen bı program kolay gelsın...
 

meyildiz

Üye
teşekkur:hmmm
 


Üst Alt