w810i sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

serverali

Üye
arkadasım bende aynı teli kullanıyorum ama bahsedilen hiç bi sorunla karşılaşmadım sen en iyisi garantisi geçmeden teli değiştir
 


eren3546

eren3546

Üye
benim telde sizin anlatıklarınızın hiç biri olmadı canavar gibi sorunsuz
bence bi version atsan sorun ortadan kalcak gibi
sadece şarkı degiştirirken hafif bi cızırtı yapıyo o da normal cünkü mso orjinal degil
 

yorum100

Üye
O Kadar Da Olsun Artık Arkadaslar, Bende De W810 I Var, Ara Sıra Müzık Degıstırırken Cazırtı Yapıyor,ama Ben Memnunum Telefonumdan, Hatasız Kul Olmadıgı Gibi Kusursuz Telefon Da Olmaz...
 

tan46

Üye
wallahi ben 1 yıldan fazla oldu kulanıyorum en ufak bir proglemle karşılaşmadım telefonu yeni almışsın neden yazılm atıyosun git değiştir bence o tlfde hayır bekleme

--------------- Ekleme ---------------

benim tlfunun hiç kusuru yokkkkkk
 
skyline_

skyline_

Üye
ya arkadaşlar! bu sorunların olmadığı w810i yi nereden bulacağız?
KVK larda bu sorunlar olur mu?
Yardım ederseniz sevinirim...:utan
 

umutcansoysal

Üye
benim telefon

--------------- Ekleme ---------------

benim telefon da w810i geçen gün tuş kilidini açıp bir arkadasımı arıycaktım ama telefon donmuştu kapattım bi daha açılmadı
ne yapabilirim lütfennnn yardımm edinn:(:(:(:(:(
 

sabir177

Üye
bende k750i tel kendi kendine sonuyor:agla:dance::birak::sahan::sahan2::oha2::muha:
 

ExisTeeN

Üye
arkadaşım o kitlenmeler reklamlar fln büyük ihtimal virüsten şarkıların bazen sorun çıkarmasını çözemedim kulaklık sorunuda büyük ihtimal kulaklıgın bozuktur veya şarkıda sorun vardır veya kulaklıgın bağlantı kablosunda sorun vardır
 
EGEMENSİVAS

EGEMENSİVAS

Üye
O HAFIZ KARTI OYNUYO YERINDEN ONDAN KULAKLIK TAKI GIRISINDEKI DISLER DEFORME OLUNCA HATA VERIO BIDE TELEFONUN KENDINE RES ATMASIBATARYA OYNADIGINDA OLUYO ZATI :d
 

#Miss Murderer#

Üye
1 yıLdan beri kuLLanıorum hiç Rahatsız deiLim (: ama nadirende oLsa bazen müzik çaLma esnasında takıLıp cızırTı cıkarıo ! Bide kamera düğmesi caLısmıo biras xD cnqü cok düşürdüm xD (: Gayet memnunum (:
 
Style35

Style35

Üye
bende yanlıslıkla Telefonla Havuza daLdım 2 ay once telefonum hala calısıo sorunsuz :) ballıyım
 
diesel182

diesel182

Üye
garantisi yoksa gıt bı telefoncuya 15 lıraya sıfır almıs gıbı yapsın sana =) ben ole yaptrdım..
 

can_-_

Üye
herkez bana yardımcı olsun lütfen acil!!!w810i kullanıyrm garantisi yk telefonum kafayı yedi pcye taktım çıkardım ondan sonra tel kapandı tekrar açma tuşuna bastığımda tel açılmadı sadce ışık yanıp sönüyo ışık yanıp sönüyo bana yardım edin ne yapmam gerekiyo!!!
 

hacıbumbala

Üye
ewt git versyon yükle tel rahatlar
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Başka birşey kalmış mı?:D

--------------- Ekleme ---------------

bende yanlıslıkla Telefonla Havuza daLdım 2 ay once telefonum hala calısıo sorunsuz :) ballıyım
Bu konuda Benq-siemens telefonlar harikadır.Ben bile bile giriyorum denize Siemens'le.:D
 

sefabjk

Üye
arkadaşlar w810 i telefonum bozuldu ve servise verdim ancak yapamadılar ikinci sefer verdim yine yapamadılar. 3. sefer de yapamazlarsa aynı telefon ya da bir üst modelini vereceklerini duydum çevremden. bu doğru mu?
 
emo94

emo94

Üye
s.a aradaşlar bendede w810i war telefonun şarjı bitmişti şarja taktım açtığımda tel.başlat yazıor ok dedim ama telefon dondu.
bataryayı çıkarttım tekrar taktım yine aynı telefon donup kalıyor üstteki kapatma düğmeside bi işe yaramıyor donunca lütfen yardım :ağlarım:
 

tolqaaa17

Üye
s.a benim telin acılınca sony ericson yazısı gelıyor ondan sonra kapanıyor??
sorunun ne oldugunu biln varsa bnimle iletişime gcerse sevinirim...
 

oynaaa

Üye
arkadaşlar bende w810i war we birçok sorunuda var :) ilk olarak telefon kendiliğinden kapanıyor tekrar pili çıkarıp takınca kendine geliyor ikinci olarak telefon kendiliğinden kilitleniyor yada harfler yerine rakamlar çıkıyor üçüncü olarak müzik dinlerken (kulaklıkla) çazur cuzur ses gelip ekranda başarısız diye yazı görünüyor dördüncü olarak ara sıra hafıza kartındaki bilgileri okumuyor beşinci olarakda haricen telefonun hoperloründen müzik dinlerken müzik takılı kalıp hep aynı kısmı çalıyor w810i kullanan arkadaşların bu konu hakkında bir bilgisi varsa ve buraya yazarlarsa çok sevinirim...
saygılarımla



yazılım sorunu varr kardss
 


Üst Alt