ben de w810i kullanıyorum arakdaş senin telefonuna bence bi şeekilde virüs girmiş tir.yada yüklediğin oyunlar dan dır oyunları sil bi öle dene :d
sarj aletin orjinal mi??? baska bi sarj aletiyle dene..dedigim gibi bend e alalı 5 gün oldu ben de de oldu o cızırtı da yalnız ben bu şarz olayını sorcaktım şarz yüzde 40 sa 45 cıkıyo bi 20 dk sonra kendiliginden 35 düşüyo neden oldugunu bilen varmı acaba ilk aldıgımda şarza da koydum 16 saat
yoo arkadaşım ben 2 aydır kullanıyorum
deiğin problemlerden sadece 1 sini yaşadım
o da şarkı değişimi sırasında takılı kalıp cazırtı çıkartıyo
tekrardan çalarsan şarkıyı düzeliyo başka da hiç bir porblem yok
benim telefonda

ama allah dan benm tuşlar bozulmadı 
