w810i sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

dayret

Üye
bu telefona nasııl program yuklenıyoo arkdas cabuk bılgılendırısenız sevınırım
 


edge_mexsijo

edge_mexsijo

Üye
Bende W810i Kulanıcısıyım Ama BEnım BAsıma Bole Durum Gelmedı.Garatısıyle Konus Bı Ne Dıyecekler Cunku Hata 1 Den Cok .SaygılaR
 
kadabra

kadabra

Üye
ben de w810i kullanıyorum arakdaş senin telefonuna bence bi şeekilde virüs girmiş tir.yada yüklediğin oyunlar dan dır oyunları sil bi öle dene :d


Virüs giremez java tabanlı telefonlara!!!Yazılımsal veya karta atılan mp3ten kaynaklanan bir sorundur...
 

w810igokhan

Üye
bende kullanıyorum fakat hiç bi sorunla karşılaşmadım
 

asi55

Üye
dedigim gibi bend e alalı 5 gün oldu ben de de oldu o cızırtı da yalnız ben bu şarz olayını sorcaktım şarz yüzde 40 sa 45 cıkıyo bi 20 dk sonra kendiliginden 35 düşüyo neden oldugunu bilen varmı acaba ilk aldıgımda şarza da koydum 16 saat
 

ulas1986

Üye
dedigim gibi bend e alalı 5 gün oldu ben de de oldu o cızırtı da yalnız ben bu şarz olayını sorcaktım şarz yüzde 40 sa 45 cıkıyo bi 20 dk sonra kendiliginden 35 düşüyo neden oldugunu bilen varmı acaba ilk aldıgımda şarza da koydum 16 saat
sarj aletin orjinal mi??? baska bi sarj aletiyle dene..
 

toprak_2746

Üye
senin telefon kafayı yemiş sen onu çöpe at :))
 
emrezorlu

emrezorlu

Üye
aynı problem bende oldu telefon kendi kendine açılıp kapanıyordu sadece beyaz bir ekran geliyordu sonra kapanıyordu şimdi servise dediler 04.12.07 tarihinde gel al dediler gidip alcam
 
semihsel

semihsel

Üye
bendede w810i var tek sorunu diger arkadaslarda oldgu gibi sarkı degişim sıralarında bazen cızırtı yapıyo galiba veriyonla alakalı.garantisi varsa servise göndermeni tavsiye ederim büyütecek bişi yok.bunlar küçük sorunlar.kolay gelsin
 
RanK

RanK

Üye
BenDe WaLKMan 810i KuLLanıCıSıyım DaHa öyLe ßi SorunLa KarşıLaşMamışım :) SaygıLar !
 

islam61

Üye
servisin yolunu bılıyosan ii
 

haktas94

Üye
yoo arkadaşım ben 2 aydır kullanıyorum
deiğin problemlerden sadece 1 sini yaşadım
o da şarkı değişimi sırasında takılı kalıp cazırtı çıkartıyo
tekrardan çalarsan şarkıyı düzeliyo başka da hiç bir porblem yok
benim telefonda

aynen bendede tek bu sorun var, aslında buna bi sorunda denemez bence, ara sıra tlf.nu hızlı kullanmaktan telefonun hafızası yetmez ve bazı programlara son verir, walkman'e son verdiğindede walkman böyle bir ses çıkartıo diye DÜŞÜNÜYORUM,:yuru
 

baris1212

Üye
Kardes senin dedigin gibiy'se senin CepT. da bir virüs var senin kart kac boyut??ß veya sen iyisi karta format cek ondan sonra karti sokmadan telefon dan bütün ayarlari geri al yani benim bildim bu bi dene sen :)
 
sevdanolmasa38

sevdanolmasa38

Üye
o sorunlar bencede küçük sorunlar biz sony ailesiyiz k750i de aynı sorunlar wardı w700i de aynı sorun wardı w810i dede aynı sorun oldu yuklediğim mp3 ler den dolayı olduğunu düşünüyorum birde oyun ve uygulamalar...
bazı müziklerin açılmaması oyunların başarısız düşmesi vb.
sorunları çözdüm nasıl mı...oyunları ,uygulamaları sildim siinmeyenler oldu şaşırdım bir oyun seçeneğinde hepsini sildimtelefon hafızası ve memory stick üzerindeki bütün uygulamaları mp3 lerin sorun çıkaranlarını ilk başta başlamayanlar özellikle yok ettim ve başka birinden tekrar yukledim sorun kalmadı....sony ericson seni seviyom..
 

veemir

Üye
arkadaşım bende w810 i kullanıyorum senin dediğin sorunlardan benim telefonda sadece sunlar cıkdı :
müzik dinlerken takılıyor ve ekranda başarısız diye yazı görünüyor
telefonun hoperloründen müzik dinlerken müzik takılı kalıp hep aynı kısmı çalıyor
ve en kotu yanlarından biride
telefonun hassa olması ve en ufak darbede çizik yerine telefonun kabının içine doğru girmesi ve tuşlar bozulursa tuş değişmiyor :( ama allah dan benm tuşlar bozulmadı :)
 
mexico_35

mexico_35

Üye
benımde w810i kendiliğinden kapanıyor servise göndermeye korkuyorum bir ay telefonumdan ayrı kalıcam diye
 
dallaspage

dallaspage

Üye
TELEFON PROBLEMLERI DAIME KENDI Düzeltiyor benim :D bi aralar hep beyaz ekran çıkıodu bataryayı yere fırlattım artık beyazlamıo
 
mexico_35

mexico_35

Üye
kendiliğinden kapanıyo en önemlisi patron bana ulaşmak istiyo benim telefon cebimde ve kapanmış bir şekilde duruyo benimde kapandığından haberim yok çok kötü bir durum bide arada cazır cuzur yapıyo
 

mustafa1055

Üye
kapanma sorunu bendede oluyodu biraz araştırdım bataryanın temas eden yerinin oksitlenmesinden dolayı temas en ufak bi sallanmada kesiliyo ve tel kapanıyo keskin bişeyle orayı temizledim düzeldi artık kapanmıyo:yuru
 
mexico_35

mexico_35

Üye
Hayır Hafıza Kartını Temizleyin Kapanmayacaktır. Ben öyle Yaptım Artık Telefonum Hiç Kapanmıyor Ve Mutluyum :)
 


Üst Alt