w810i sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

safakk

safakk

Üye
    Konu Sahibi
w810i sorunu
arkadaşlar bende w810i war we birçok sorunuda var :) ilk olarak telefon kendiliğinden kapanıyor tekrar pili çıkarıp takınca kendine geliyor ikinci olarak telefon kendiliğinden kilitleniyor yada harfler yerine rakamlar çıkıyor üçüncü olarak müzik dinlerken (kulaklıkla) çazur cuzur ses gelip ekranda başarısız diye yazı görünüyor dördüncü olarak ara sıra hafıza kartındaki bilgileri okumuyor beşinci olarakda haricen telefonun hoperloründen müzik dinlerken müzik takılı kalıp hep aynı kısmı çalıyor w810i kullanan arkadaşların bu konu hakkında bir bilgisi varsa ve buraya yazarlarsa çok sevinirim...
saygılarımla
 


ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Telefonun Garantisi Yok Mu?
 
enigma

enigma

Üye
garantisi varsada yoksada telefonuna flash attırman lazım. sorun yazılımsal SE ların klasik hataları sendede var bende w810i kullanıyorum ama senin bahsettiğin sorunlar hiç olmadı. aslında benim telde sorun bile yok :d
 
chadashh

chadashh

Üye
garantin yoksa yazık olmuşş
 
safakk

safakk

Üye
    Konu Sahibi
ya arkadaşlar garantim tabiki var ama onpa garantili ve garantiye verdiğim gibi alabileceğimden şüpheliyim çünki daha önceden w550i kullanıyodum bi sorun oluştu ve kvk garantili olduğu için yetkili dservise verdim ancak ilk verdiğimde sorunu çözülemediğini ve olamayacağını söylemişlerdi ancak daha sonra tüketici haklarını falan devreye sokunca çözülmüşdü bundada aynı durumların olmasını istemiyorum doğrusu
 
chadashh

chadashh

Üye
başka yapılacak bir şey göremiorm kardeş
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
W810'a ewde yazılım atmak çok kolay. Hatta ben eski versiyona dönmeyi düşünüyorum 1*2 gün içerisinde :spr
 
ahmet0031

ahmet0031

Üye
yoo arkadaşım ben 2 aydır kullanıyorum
deiğin problemlerden sadece 1 sini yaşadım
o da şarkı değişimi sırasında takılı kalıp cazırtı çıkartıyo
tekrardan çalarsan şarkıyı düzeliyo başka da hiç bir porblem yok
benim telefonda
 

h.ali46

Üye
bende 2 aydan beri w810i kullanıyorum telefondaki tek sorun ara sıra yandaki düğmelerden şarkı değştirdiğim zaman takılıp cazırtı yapıyo onun dışında telefon gayet iyi
 
Ozan

Ozan

Admin
Sorunu olanlar için tek çözüm version güncellemek.

Kendiniz güncelleyemiyorsunuz sanırım o konuda bilgim yok ama teknik servisler güncelleyecektir.
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
ahmet nasıl güncellendiğini buraya yazarsa şayet, hepimiz bilgilenebiliriz :)
 
kadabra

kadabra

Üye
Xs++ yardımıyla main-fs atın sorun düzelir birde mepiaplayer'ı açtıgınızda restart atma gibi bir sorun varsa karta da format atın...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Xs veya far manager aracılığıyla yapılıyor ama şuanda dosyaları upload etmesi ve anlatması gerçekten çok uzun.

Hemde kafam yerinde yok o yüzden bir süre daha beklemeniz gerekecek
:)
 

FiYSo

Üye
ewt arkadaşlar bende de tek bi problem war daha telefonun 3. günü bugün 2. günde şarkı çalarken cazırtı çıkarttı ama daha önce k300i kullanırken de başıma gelmişti bu
 

sewyit

Üye
W 810 I Kullanicisiyim Ayni şekilde Müzik çalardan Başka Bir Müziğe Geçtiğimde çazirti Yapiyor Yardim Ederseniz Sevinirim
 

bekir66

Üye
ben de w810i kullanıyorum arakdaş senin telefonuna bence bi şeekilde virüs girmiş tir.yada yüklediğin oyunlar dan dır oyunları sil bi öle dene :d
 

chackalBURAK

Üye
BENDE 3 GÜN OLDU ALALI W810İ BENDEDE SADECE O TAKILIP KALAN CIZIRTI SESİNİ DUYDUM 3 DEFA OLDU AYNI ŞEY GARANTİYE VERMEME GEREK VARMI SİZCE YARDIMCI OLURSANIZ SEWİNİRİM :d
 
enigma

enigma

Üye
bende kullanıyordum ama sattım k790i aldım bundan 5 ay önce. şuanki bildiğim en yüksek sürüm şöyle bir soruna sebep oluyorİ 1- eskisi kadar müzik zevki vermiyor basları kısmışlar 2- telefonla konuşurken konuşmayı kapatıyor yerli yersiz, en büyük sorunda bu başlıca bir sorun konuşmanın herhangi bir dakikasında kırmızı kart veriyor sanki no tuşuna basmış gibi 3-4 arkadaşımda rastladım hatta internettede bu soruna rasladım 3- avea-telsim müşteri hizmetleri bile bıkmış :D.
garanti varsa yada yoksada git biryerden flash attır yeni sürümü dene çok büyük sorun olmayacağını tahmin ediyorum
 

trtw

Üye
bencede flash attır büyük ihtimalle düzelecektir.

W810i benim telefonum ve maşallah hiç sorun yok ve çok memnunum
 

b_bocek

Üye
cok teş..... :D
 


Üst Alt