nasıl versiyon yüklüniyorW810'a ewde yazılım atmak çok kolay. Hatta ben eski versiyona dönmeyi düşünüyorum 1*2 gün içerisinde![]()

Bu konuda Benq-siemens telefonlar harikadır.Ben bile bile giriyorum denize Siemens'le.bende yanlıslıkla Telefonla Havuza daLdım 2 ay once telefonum hala calısıo sorunsuzballıyım

arkadaşlar bende w810i war we birçok sorunuda varilk olarak telefon kendiliğinden kapanıyor tekrar pili çıkarıp takınca kendine geliyor ikinci olarak telefon kendiliğinden kilitleniyor yada harfler yerine rakamlar çıkıyor üçüncü olarak müzik dinlerken (kulaklıkla) çazur cuzur ses gelip ekranda başarısız diye yazı görünüyor dördüncü olarak ara sıra hafıza kartındaki bilgileri okumuyor beşinci olarakda haricen telefonun hoperloründen müzik dinlerken müzik takılı kalıp hep aynı kısmı çalıyor w810i kullanan arkadaşların bu konu hakkında bir bilgisi varsa ve buraya yazarlarsa çok sevinirim...
saygılarımla
