Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
W800İnin Ses Kalitesi
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
katibim
Üye
size 3250 öneririm şiddetle; müzik kalitesi süper hi-fi bile var,yenilikler getirecek bir işletim sistemi sürümü,foto kalitesi idare eder,videoda idare eder,hız mükemmel,şekil+karizma,radyo var ve ayrıca fiyatıda çok uygun
Fatihyet
Üye
3250 nin tek artısı fiyatı. kamerası da iyi değil. tavsiye etmem. dayanıksız bi tel
free
Üye
<div class='quotetop'>(equilibre @ May 4 2006, 03:30 PM) [post=328166]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
3250 nin tek artısı fiyatı. kamerası da iyi değil. tavsiye etmem. dayanıksız bi tel
[/b][/quote]
+1
sadece sesiyle iş yapmaya çalışan bir cihaz görünümünde
Silinen Üye 153
Kapalı Hesap
3250'nin tek artısı symbian olması..!
Gerisi aynen gene boş kalmış..
Nokia Adam Gibi Bi Kamera Koymayı Ögrenemedi..
Fatihyet
Üye
symbian neden artıki? bence değil çünkü ben daha hiç uzun ömürlü bi symbian görmedim.
Gokhan43
Üye
Uzun ömürlü derken ?
Fatihyet
Üye
symbian lar hemen bozuluyor. şarzları çok kısa gidiyor. hiçbir symbianlının kamersı iyi değildir. birsürü prog yüklendiği için kısa zamanda kafayı yer. mp3 performansları rezilliktir vs.vs.vs
Gokhan43
Üye
1.5 Senedir S60 bir telefona sahibim ve bozulma yok yani kullanana göre herşey , çabuk bozuluyor diye bişey yok
Evet şarzları az gidiyor ona bişey demem.
Ayrıca piyasaya çıkmış Nokia Music Phone'lar da S60 serisi Yani rezilden çok muhteşem ses
Fatihyet
Üye
iyide ben dışarı verdiği sesten değil kulaklıktaki sesten bahsediyorum. kulaklıkta sony walkman ın üstüne varmıki
Gokhan43
Üye
Nokia 3250 var
free
Üye
kulaklıkta 3250 geride w serisinden
Gokhan43
Üye
Ya nasıl öyle olur , şuanda W Serisi ses bakımından 3250'den geri
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
6270 bile w Serisini ezdi ses konusunda. 3250'nin geri olduğunu düşünen yoktur umarım..
allen_343
Üye
bence w sony serisinin uzerine ses konusunda tartısmamak lazım cunku ben daha bu gune kadar bu kadar yukses ses veren telefon gormedim.bende w550 var hariha bir ses cıkısı bide equalizer ayarları telefonu muzik seti yapıyo baska soze gerek yok
Fatihyet
Üye
imzana bakılırsa sen 3250 den memnun değilsin hoijdonk. mp3 player kullandığına göre...
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(equilibre @ May 11 2006, 07:19 PM) [post=332609]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
imzana bakılırsa sen 3250 den memnun değilsin hoijdonk. mp3 player kullandığına göre...
[/b][/quote]
Mp3 playerımı yaklaşık 1 ay kadar önce sattım..
O zaman n70 vardı bende ama mp3 plauerı maalesef pc'de çıkan acil masraflar dolayısıyla..
free
Üye
bence w serisinden hala geride 3250 benim görüşüm bu
3250 seside çok iyi
Fatihyet
Üye
aaahhh ah eskiden siemens sl45 vardı. 64mb hafıza kartı destekliyodu, mp3 çalan tek telefondu. ne günlerdi bee