<div class='quotetop'>(Gokhan43 @ Mar 8 2006, 03:57 PM) [post=292590]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Telefonu hor kullanmazsanız , düzenli olarak joystickin içine doğru güçlü bir üflerseniz bir sorun olmaz
[/b][/quote]
bir kürdanın ucuna kçk bi parça pamuk koyuyorum sonra o kürdanla joistick in etrafını süper siliyo hiç toz bırakmıyor