W800İnin Ses Kalitesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Gokhan43

Gokhan43

Üye
D600
 


RockFord Fosgate

Üye
be 3d sesı ya???satan herkes sesı yuzundn satıyo zaten cok kotu bır hoperlor ve kulaklık ses ıwar!!
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
10 Kişi aldıysa 7s'i sattı 2'si satmak için çabalıyodur 1 kişi de sevsin artık
 

RockFord Fosgate

Üye
hehe bende alcaktım ıyıkı almamısım:)))sımdıye satmıstım coktaann:)))
 

yigit_900

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar w800i almayı düşünüyorumda w810i piyasaya çıktıktan bir süre sonra mı alsam hani fiyatı felan düşer diye şu an fiyatı 715 YTL civarı acaba w810i çıktıktan sonra ne kadar düşer onun için biraz daha bekleyeyim değil mi
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Bence fiyatı şuna iyi , beklemeye değmez
 

Vassili

Üye
bnence tabiki W800i
 

RockFord Fosgate

Üye
neden w800???fıyatı pahalı gelenler ıcın K750 dıyorum!!aynı telefon zaten!
 

yigit_900

Üye
    Konu Sahibi
ya okuyup anladıklarıma göre w800i ile k750i arasındaki farklar
-w800i nin k750i den fazla olan özellikleri 1.Walkman özelliği 2.Hafıza kartı(512mb)
Eğer yanılmıyorsam böyle zaten fiyat farkıda 100 milyon bişi bana göre 100 milyon daha verip w800i yi almak daha mantıklı olur
BANA KATILAN ARKADAŞLARIN YORUMLARINI BEKLİYORUM
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Kesinlikle w800i almalısın k750yi sil bence w800

W800'ün videosu kötü sayılır 6230ininde kötü

Ses bakımından 6230i ile karsılastırmak mantıksız Walkman telefonu bu boru değil ses net ve kaliteli
eko ayarları v.s

Videoda iyi sayılmaz ama

Videoyuda ne kadar kullanırsın bilmem şahsen benim hiç işime yaramıyor
 

yigit_900

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar w800i ye tema atacaktım ama bir şey sorayım dedim nasıl atabilirim temayı ve temasının uzantısı ''thm dosyası'' mı cevap yazarsanız sevinirim TEŞEKKÜR EDERİM.
 
free

free

Üye
<div class='quotetop'>(yigit_baba &#064; Mar 7 2006, 07&#58;01 PM) [post=292129]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar w800i ye tema atacaktım ama bir şey sorayım dedim nasıl atabilirim temayı ve temasının uzantısı &#39;&#39;thm dosyası&#39;&#39; mı cevap yazarsanız sevinirim TEŞEKKÜR EDERİM.
[/b][/quote]
thm evet
 

yigit_900

Üye
    Konu Sahibi
şimdi bu w800i nin her şeyi süperde aklımada bir şey de takılmıyor değil aslında
-Şu joistic olayı acaba ileride bana sorun çıkarır mı arkadaşlar joisticli telefonlardan uzak dur diyorlar ACABA SİZİN YORUMUNUZ NE OLUR ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM TŞK.EDERİM
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Telefonu hor kullanmazsanız , düzenli olarak joystickin içine doğru güçlü bir üflerseniz bir sorun olmaz
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Yani...

3310 Gibi Kullanırsan Çabucak arıza verir
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Mar 8 2006, 03&#58;57 PM) [post=292590]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Telefonu hor kullanmazsanız , düzenli olarak joystickin içine doğru güçlü bir üflerseniz bir sorun olmaz
[/b][/quote]

bir kürdanın ucuna kçk bi parça pamuk koyuyorum sonra o kürdanla joistick in etrafını süper siliyo hiç toz bırakmıyor
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Evet o klasik yöntem veya diş fırçası ile silerseniz daha iyi oluyor..&#33;

Arasıra bu yöntemi kullanıyorum
 

yigit_900

Üye
    Konu Sahibi
bir yerde okudum 6230i nin w800i ye göre daha çok ses verdiği söyleniyordu gökhan kardeşim w800i den daha çok çıkıyor dedi ama diğer arkadaşların yorumlarınıda alabilir miyim herkese teşekkür ederim.
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
W800 > Her yönden 6230i&#39;yi ezer geçer..

&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;

Cepix
 

RockFord Fosgate

Üye
+1 bunu cok tartıstık+ıspatladık&#33;&#33;
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt