<div class='quotetop'>(Gokhan43 @ Apr 10 2006, 10:37 PM) [post=313212]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
6630'da karelenme W800'e göre daha az
[/b][/quote]
bence onun ekranlada alaksı war gibi geliyo, mesala 6630 da çekilen bi videoyu k700ide attıgımda daha kareli çıkıyo. bide 6630 da çekilen resimde k700i ekranında daha kumlu çıkıo+k700i de karanlıkta çektigim kumlu resimleride 6630 a attıgım zaman düzgün çıkıo anlamadım nasıl iştir