W800İnin Ses Kalitesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yigit_900

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim herkese birde mega bass varmış onu açınca ses kalitesi kötüleşiyormuş doğru mu teşekkür ederim
 


Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Alakası yok eko ayarlarını istedigin gibi manual olarak yapıyorsun..

Kimden duyuyorsun böyle şeyleri buna şaşıyorum galiba sana bunları diyen kişiler 3310,5110 v.s

kullanıyor galiba..!

Önce bi kullansınlar sonra yorum yapsınlar..

Hiç bir şekilde pişman olmayacagın bir model W800i

 

bigman

Üye
arkadaşlar w800 için videosunun fazla iyi olmadığını söylüyorsunuz peki K750 ile kıyaslarmısınız videosunu???
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
K750i-W800i

-Video yönünden hiç bir fark yoktur.. W800 Ve K750i'de yani her ikisindede video kötü..

-Video için alıcaksan alma
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
W800i biraz daha iyi gibi ama ikisi de KÖTÜ
 

bigman

Üye
Birde Video yu 6630 a göre kıyaslarsanız sevnirim.Şimdiden sağolun.



Not:<span style="color:#006600">Forumumuzda tamamını büyük harf kullanmadan yazınız</span>.
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
6630 daha iyi

Ayrıca Forumda küçüük harf kullanmaya özen gösterelim
 
Dark saga

Dark saga

Üye
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Apr 10 2006, 08&#58;15 PM) [post=313108]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
6630 daha iyi

Ayrıca Forumda küçüük harf kullanmaya özen gösterelim
[/b][/quote]
ne bakımdan daha ii 6630? çozunurluk aynı ikisininde15 fps deilmi?
 

RockFord Fosgate

Üye
w800 daha kare kare ve bulanık cekıyo 6630 gayet net ve akıcı w800 e gorE&#33;&#33;
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
6630&#39;da karelenme W800&#39;e göre daha az
 

bigman

Üye
sizden tekrar yardım istiyorum arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim şu özellikleri taşıyan bir telefon almayı düşünüyorum
-fotoğraf kalitesi iyi
-video kalitesi iyi
-ses kalitesi iyi
-ve fazla pahalı olmayan
bir ya da birkaç telefon önerebilirmisiniz
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
W900i

Birazcık pahalı ama
 
Dark saga

Dark saga

Üye
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Apr 10 2006, 10&#58;37 PM) [post=313212]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
6630&#39;da karelenme W800&#39;e göre daha az
[/b][/quote]
bence onun ekranlada alaksı war gibi geliyo, mesala 6630 da çekilen bi videoyu k700ide attıgımda daha kareli çıkıyo. bide 6630 da çekilen resimde k700i ekranında daha kumlu çıkıo+k700i de karanlıkta çektigim kumlu resimleride 6630 a attıgım zaman düzgün çıkıo anlamadım nasıl iştir
 

Nurbanu

Üye
<div class='quotetop'>(bigman &#064; Apr 11 2006, 02&#58;45 PM) [post=313535]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
sizden tekrar yardım istiyorum arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim şu özellikleri taşıyan bir telefon almayı düşünüyorum
-fotoğraf kalitesi iyi
-video kalitesi iyi
-ses kalitesi iyi
-ve fazla pahalı olmayan
bir ya da birkaç telefon önerebilirmisiniz
[/b][/quote]
hepsinin bir arad olduğu bi telefon henüz yok ama olduğu zaman bana da haber verin
n70-n90 diceksiniz ama onlar bence çok tipsiz..
üstelik n70&#39;in resmi ve sesi pek iyi değil,n90&#39;ın sesi de pek kaliteli değil
tabi bunlar benim fikrim..
 

wolfram

Üye
peki w800 ün video kalitesini arttırmanın bi yolu yokmu???
 
abuvice

abuvice

Üye
hayır yok..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Malesef
 

RockFord Fosgate

Üye
neden bole yapıyolar anlamıyorum 3.2 mp telefona bıle 176x144 vıdeo koyuyolar cıldırıyom&#33;&#33;
 
amedian

amedian

Üye
samsungdan baska piyasada 3.2 mp yok galiba dimi varmı?
 
Fatihyet

Fatihyet

Üye
6630 u bilmiyorum ama w8ooi den iyi resim çeken tel yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt