w700i den şikayet eden var mı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ribby

ribby

Üye
    Konu Sahibi
w700i den şikayet eden var mı
:yuru


ben 1 bucuk senedir kullanıyorum suya düştü 4uncu kattan düştü üstüne basıldı halen cayır cayır çalışıo ve kulaklıkları asılmama rağmen bi temassızlık bile yok teşekkürler sony ericsson
 


west_advisory

west_advisory

Üye
Bende w700i kullanıcısıyım 2 yıl oldu alalı ama ben cok hor kullandım bir cok defa yere düştü cogu kez telefonu kapatmadan batarya cıkardım ama hala canavar gibi calısıyo.Bundan önce nokia 7610 kullanıyodum 1 kere yere düştü ve direk servise ama w700i o kadar eziyet etmeme ramen hala calısıyo yapanların elleri dert görmesin..:D
 
kgencay

kgencay

Üye
bnde memnunum yalnız camera arada bozuluo yeşil gösterioo!
 
canted

canted

Üye
bence muazzam bir telefon kullanmışlıgım var fazlasına gerek yok
 
_png_

_png_

Üye
cok gsL bir teLefon kabı biraz eskidi o kadar içi sapasağLam!*
 
pesimistick

pesimistick

Üye
aynı şekilde benmde sadce kapakta eskime var geri kalan herşeyiyile cok şükür süper bi telefon 1.5 sendir kullnyorum bnde cok hor kullanıp suya düşürenlerdenim 1 günde kendine geldi biyonik telefon:)
 

ismetoviç

Üye
bwndede var w700i yaklaşık 1.5-2 senedir kullanıyorum daha hiç bir sorununu görmedim sony nin e iyi telefonu bence
 
eQooo

eQooo

Üye
sony ve ericsson tartışılmaz sağlamlığı ile ünlü 2 büyük marka...gerisin siz düşünün...
 
sevdanolmasa38

sevdanolmasa38

Üye
bence bataryasını tam kapanmadan çıkarmayın tekrar açılmıyoo buna ragmen 1 senedir kullanıyorum çok hızlı kullanşlı bir telefon en iyi nokia ya değişmem için hiç bir neden yok teşekkürler* ı love you *sonyericson
 

glazier

Üye
mükemmel
 

seqilll

Üye
valla ben aldım aldıgıma bin pişman oldum aldığım en dandik 2.ci teldi(1.cisi sx1:d) ilk önce bazırı patladı ses gitti program felan sakın atim demeyin hoparlörleri cok hassas nyse bazırını yaptırdım sonra bi baktımki kamera acılmıyo telefon garanti dısınsaydı nyse 70 ytl para istediler yapıldı sora tuslar basmadı lanet olsun dedim hurda fiyatına verdim öle bi kazık olmustu yane
 

glazier

Üye
bende vr güsel telofonda walkmana girince arada gdim geliyo cnmı skkıyo
 
maliakg

maliakg

Üye
bnm arkadaş kullanıyo hiç memnun deil
 

uA_13

Üye
ben 2 senedir w800i kullanıom we cok memnunum
 

viyolonsel_666

Üye
arkdşlar 2 senedır kullnyrm kapağın rengı attı onun dısında sağlam yau tebrıkler....
 

ts__61

Üye
tek kelimeyle mükemmel bir telefon. yakalsık olarak 1.5 senedir kullanıyorum.O bir walkmen, o bir msn canavarı, o bir gazete(internetten okuyorum),o bir fotograf makinesi, daha ne diyeyim ki. ve çok sağlam. ses desen telefon caldıgında millet korkundan ne yapacagını sasırıyo ses cok yuksek :ehe
 

alper600

Üye
1.5 senedir kullanıyorum ve bu telefonla bahçeye gittim çapa yaptım bu nedenle şarj giriş kısmı toprakla doldu temassızlık oluyordu bende bu sebepten tığla o kısmı temizliyordum..fakat bigün temizlerken ordaki sarı demirin birini yanlışlıkla söktüm o günden beri prizden şarj olmuyor..bnde pc den şarj ediyorum:D + kapağı çok eskidi.. ama bunun dışında hiçbir sorun yok çok sağlam telefon ayrıca gayette kullanıcı dostu bir telefon en çok kısayolları hoşuma gidiyor..d
 

luşiş

Üye
süper telefon bence sorunsuz çalışıyor çok memnunum valla
 

crousio

Üye
bende 2senedir kullanıyorum. dışı biraz çizildi biraz hor kullandım 4 5 defa yare düştü fakat mükemmel çalişiyor teşekkürler sony ericsson
 
Progressivity

Progressivity

Üye
w700i tek kelimeyle harika bir telefon bi çok kez yazılım yükleyip bozdum telefonu ama sonunda acoustic dosyası yükledim ve sesi inanılmaz derecede yüksek cıkıyor inletiyor her yeri yalnız son seviyede sesi boguyor onun dısında acayip sağlam bir telefon benimde kapagı eskidi ve joystick in ucundaki turuncu kısım düştü onun dısında hiç bir problem yok çok memnunum başka telefon alıcam içim el vermiyo o kadar alıstım ki cok kullanıslı ayrıca
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt