valla ben aldım aldıgıma bin pişman oldum aldığım en dandik 2.ci teldi(1.cisi sx1:d) ilk önce bazırı patladı ses gitti program felan sakın atim demeyin hoparlörleri cok hassas nyse bazırını yaptırdım sonra bi baktımki kamera acılmıyo telefon garanti dısınsaydı nyse 70 ytl para istediler yapıldı sora tuslar basmadı lanet olsun dedim hurda fiyatına verdim öle bi kazık olmustu yane