Ve nihayet Windows 10 sahnede!

Orada Russell Wilson'un söylemiş olmasına takılmayın, hiç kimse de demedi ki sözün anlamı ne diye
 

pirenuri

Üye
İsterse 300 sayfalık kitap olsun yine razıyım yeter ki gelsin
 
Ne olsa kimse orayı okumuyor, direkt tamama basıyor
 
Bütün umutlar bugün de boşa çıktı dostlar
 
Windows 10 Technical Preview For Phone

Coming Soon...
 
    Konu Sahibi
Orada Russell Wilson'un söylemiş olmasına takılmayın, hiç kimse de demedi ki sözün anlamı ne diye

Anlaşılan o sözü kendilerine şiâr edinmişler.
Hani bizdeki "dönüşüm muhteşem olacak" sözü hesabı...
Özetle "Her düşüşün büyük bir geri dönüşü vardır" diyor.

Hani durup durup ya da geriden gelip birden patlamak, öne geçmek gibi...

Microsoft Windows 10 ile kendince yeni bir sayfa açıyor ve iyi bir geri dönüş yapacağını söylüyor.

Bakalım inceledikçe biz de göreceğiz ne kadar iyi dönüş yaptığını
Elbette ön izleme sürümünde bazı eksiklikler ve aksaklıklar olacaktır.
Bunları hoşgörüyle karşılamak gerekir.
Ancak yine de final sürümüne kadar birkaç eksiklik giderme ve belki de kullanıcıların istediği birkaç ekstra özellik dışında köklü değişiklik olmayacaktır. Bu yüzden sistemin gidişatını göstermesi açısından ilk izlenim önemli.
Her ne kadar önizleme sürümü de olsa, umarım şu konuda saydığımız eksikliklerin bir kısmı giderilmiştir.

Anket - Windows Phone 8.1 Eksikler ve İstekler Anketi (En Fazla 10 Oy Kullanabilirsiniz) - MaxiCep



 
Tepkiler: dextro22, pirenuri ve byibo

byibo

Üye
özgür abi olayı çok güzel özetlemişsin teşekkürler ancak şahşimce inşallah şu windowsphone 8.1 gdr2 bahsettiğimiz özellikleri koyup windows 10 diye vermezler ya o kadar zamandır umutla bekliyoruz
 
özgür abi olayı çok güzel özetlemişsin teşekkürler ancak şahşimce inşallah şu windowsphone 8.1 gdr2 bahsettiğimiz özellikleri koyup windows 10 diye vermezler ya o kadar zamandır umutla bekliyoruz


Verirmi verirler yapmışlıklıkları var
 
    Konu Sahibi
özgür abi olayı çok güzel özetlemişsin teşekkürler ancak şahşimce inşallah şu windowsphone 8.1 gdr2 bahsettiğimiz özellikleri koyup windows 10 diye vermezler ya o kadar zamandır umutla bekliyoruz

Benim tahminimce Windows 10 önizleme içerisinde GDR2 özellikleri de gelecektir.
Buna tam olarak GDR2'yi boyayıp Windows 10 diye verdiler diyemeyiz.
Ancak GDR2'nin getireceği şeyler de bu havuza dahil edildi diyebiliriz.

Önizlemeyi yüklemeyen yada İnsider hesabı bulunmayan kullanıcılar ise öncelikle GDR2'yi ayrı olarak alacaklardır diye düşünüyorum.
Daha sonra da Windows 10'a yükselteceklerdir.

Bizler ise muhtemelen GDR2 dahil edilmiş olan W10 önizlemeyi yükleyecek ve eksiklik ve hataları tamamlayan güncellemelerle devam edeceğiz.
 
Tepkiler: kamil5028347 ve byibo

byibo

Üye
anladım abi doğru diyorsun benimkisi sadece bir düşünce idi yani karalamak için değildi dediğin gibi daha önizlemeyi bile kullanamadık
 


Denim özellikleri gelirmi peki sence
 
    Konu Sahibi
Denim özellikleri gelirmi peki sence

Gelen firmware güncellemeleri içinde en dar yelpazeye hitap eden güncelleme Denim oldu sanırım.
Ve o dar yelpaze esasen Lumia 830, 930 ve 1520 gibi cihazları kapsıyordu.
Diğer cihazlara ufak tefek kırıntı dışında bir şey getirmedi.
Lumia 920 kullanıcısı olarak Denim'in gelip gelmemesini pek önemsemiyorum açıkçası.
Benim için şu an önemli olan Windows 10'un getirecekleri...
 
Son düzenleme:
Tepkiler: yunus-emre-6606, ogzhnoTr ve byibo

edta28

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
windows 10 yazmışlar ama bence android uygulaması aslında böyle olsa fena olmaazz
 

ogzhnoTr

Üye
insider.windows.com türkçe olmuş
 
Tepkiler: emz ve kamil5028347
Adamlar prewi yuklemiş hala sızıntı atmıolar sankı 2 ay sonra alacaz şurada 10 gunumuz kalmış
 
Son düzenleme: